Na prvom mjestu najčešćih poklona knjige: U Beču za božićne poklone 335 miliona eura

Prosječna cijena po poklonu iznosi nešto više od 40 eura, a Bečlije najčešće poklanjaju knjige

68
Beč

Sudeći po izračunima Privredne komore Beča, 90 posto Bečlija je ove godine spremno da potroši 335 miliona eura na božićne poklone. Kako bi svoju božićnu kupovinu obavili kod domaćih i malih trgovaca, Privredna komora Beč je pokrenula kampanju sa sloganom “Ko voli Beč, kupuje u Beču”.

Porast prometa

“Ukupno 1.900 radnih mjesta se osigurava samo kroz porast božićnog prometa”, izjavio je Walter Ruck, predsjednik Privredne komore Beča. Mali štandovi i trgovci otvaraju nova radna mjesta, obučavaju mladi kadar i značajno oblikuju grad. Na taj način podržavaju bečku adventsku čaroliju i radna mjesta u svom gradu.

Kako online kupovina u Austriji bilježi konstantan rast te više od pola troškova odlazi firmama u inostranstvu koje uglavnom ne oporezuju prihode u Austriji, cilj kampanje je, između ostalog, stvoriti jednake mogućnosti za austrijske kompanije i promovisati domaće prozivode i usluge.

Nezamjenjiva komponenta

Za gotovo polovinu Bečlija (48 posto) pokloni su nezamjenjiva i središnja komponenta božićnih praznika. Svaki kupac u prosjeku kupi 8 i po poklona. Prosječna cijena po poklonu iznosi nešto više od 40 eura, a Bečlije najčešće poklanjaju knjige. Čak 48 posto konzumenata planira kupiti knjigu, njih 38 posto namjerava kupiti kupone za odjeće, igračke, uređaje i sl. Na trećem mjestu najpopularnijih poklona je garderoba, zatim slijede igračke, kozmetika, slatkiši i novac.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here