CENTROTRANS – U KORAK SA SVIJETOM

Kartica CentroCard moći će se kupiti i nadopunjavati na svim prodajnim mjestima Centrotransa

253
Centrotrans

U cilju poboljšanja usluge i po ugledu na svjetske metropole, Centrotrans je od oktobra uveo novi sistem elektronske naplate karata u javnom prijevozu putnika u Kantonu Sarajevo. Naime, slijedeći program investicija za 2019. godinu i u saradnji sa firmom KenKart iz Turske novi elektronski sistem, pod nazivom CentroCard, bit će dostupan na svim linijama u Kantonu Sarajevo.

Planirano je da kompanija Centrotrans, u ovoj i narednoj godini, investira više od milion KM u novi sistem koji podrazumijeva instaliranje kompletne oprema za prodaju i validaciju karata, sa softverom koji je povezan sa dispečerskim centrom iz kojeg se upravlja kompletnim saobraćajnim sistemom u svim autobusima koji saobraćaju na području Kantona Sarajevo. U ovom momentu, svi korisnici javnog prijevoza putnika na području KS mogu kupiti elektronsku karticu koja sadrži određeni iznos i bit će validna za nadopune. Novi sistem elektronske naplate karata podrazumijeva i uvođenje personalizirane kartice koje će se koristiti kao mjesečne karte sa ili bez subvencije.

Nakon ove faze, za početak naredne godine, predviđeno je uvođenje novih pogodnosti za putnike, a koje se ogledaju u tome što će se prijevozna karta moći platiti bankovnom karticom. Osnovni benefiti uvođenja novog sistema elektronske naplate karata su smanjenje gužvi pri ulasku i izlasku putnika iz vozila javnog gradskog prijevoza, omogućavanje putnicima korištenja raznih vrsta prijevoza Centrotransa u KS i jednostavna dopuna kartica i putem web-a ili mobilne aplikacije.

Pored toga, cilj uvođenja elektronskih kartica je da se putnicima pruže dodatne pogodnosti, kao što je mogućnost korištenja iste kao lojaliti kartice sa kojom će putnici imati priliku ostvariti popuste u paleti usluga Centrotransa, kao što su popusti na kupovinu karata, turistički aranžmani, registracija, održavanje i pranje vozila i druge usluge.

Također, još jedna od prednosti novog sistema je i mobilna aplikacija koja će putnicima omogućiti da u svakom momentu provjere kretanje autobusa i vrijeme dolaska na željenu stanicu. Na ovaj način putnici neće morati čekati autobus na stajalištima, a to će omogućiti bolju organizaciju vremena.

Kartica CentroCard moći će se kupiti i nadopunjavati na svim prodajnim mjestima Centrotransa, kod posade autobusa, kao i putem www.centrocard.ba. Centrotrans na ovaj način želi da dodatnim uslugama na gradskim linijama nagradi lojalnost putnika. Centrotrans ovim projektom nastavlja sa proširivanjem palete svojih usluga, nakon uvođenja interneta u autobusima, video nadzora na nekim linijama, CNG i LPG autobusa u cilju smanjenja štetnih izduvnih gasova, a sve u cilju povećanja zadovoljstva i potvrde lojalnosti našim putnicima.

Nakon uspješno završenog projekta CentroCard planirano je da se novi sistem uvede i na ostalim linijama u Bosni i Hercegovini. Na ovaj način, Centrotrans još jednom pokazuje odlučnost praćenja svih tehnoloških inovacija koje putnicima omogućavaju jednostavnije korištenje vremena i bolju informiranost o polascima, što u konačnici podrazumijeva kvalitetan javni i gradski prijevoz.

Vaš CentroCard i Centrotrans

 

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here