Volkswagen Golf 1.6 TDI Rabbit

Za volanom moderno jednostavan nije izvor emocija, no temeljne vrijednosti pokazuje u prvom redu dokazano kvalitetnom i čvrstom izradom, do u detalje

29
Golf

Psi laju, Golfovi prolaze – parafrazom poznate poslovice može se okarakterizirati sedam godina duga karijera Golfa Sedmice, nevjerojatno otpornog na trendove i imunog na svu u međuvremenu pristiglu konkurenciju. Uskoro odlazi u mirovinu, ali još uvijek je najomiljeniji automobil evropskih kupaca. Tradicija nalaže da se pretkraj karijere nude posebni, finansijski povoljniji paketi opreme. Tako je iz arhiva izvučen naziv Rabbit (Zec), poznat još iz vremena Jedinice. Ovdje mu je baza oprema Comfortline, do danas izrasla u vrlo sadržajnu cjelinu, čiji popis će sigurno zadovoljiti većinu vozača. U cjelini, osim kromiranih detalja nema tu neke posebne šminke ni atraktivnosti, ali Golf još uvijek u svom stilu izgleda skladno i čvrsto, a u funkcionalnom smislu nema mu se što prigovoriti.

Kvalitetna izrada

Za volanom moderno jednostavan nije izvor emocija, no temeljne vrijednosti pokazuje u prvom redu dokazano kvalitetnom i čvrstom izradom, do u detalje. I vozačko okruženje djeluje dopadljivo i dosta bogato, a i ergonomski je tradicionalno dobro pogođeno. Čitav interijer je kombinacija profinjenosti i masivnosti i ne čudi što se kupcima koji cijene klasična, jednostavna i nepretenciozna rješenja Golf toliko dopada. Upravljač pritom kao saliven sjeda u ruke, kao i debela, godinama poznata ručica mjenjača ugodno kratkih i mekanih hodova. Tiha je, osim pri pri šaltanju na mjestu, a i zvučna izolacija motora pokazuje da je Sedmica napravljena u vrijeme nešto nižih standarda po tom pitanju.

O dizelašu 1.6 TDI snage 115 KS i 250 Nm, najprodavanijem motoru u Golfu VII, sve se već zna. Nije baš tih, ali snage i momenta uglavnom ima uvijek dovoljno, performanse su mu više nego dobre, a potrošnja mala pa je optimalan dizelski odabir za vozača koji radi dosta kilometara. Prva brzina je, doduše, vrlo kratka što može zasmetati, no dalje slijede uglađena i po potrebi i dosta jaka ubrzanja.

Okretni moment

Dobar okretni moment fino je usklađen s omjerima mjenjača pa uravnotežena sprega motora i mjenjača daje dobar osjećaj u vožnji. Bio bi još bolji da mjenjač ima šest brzina. Još veća vrlina motora je niska potrošnja. Uz oprezniji pristup na otvorenoj cesti može se postići i manje od četiri litre, a u gradu manje od šest. Golf je ugodan i siguran u vožnji, na standardnim 16-colnim gumama vozi tiho i mekano, a u oštrijoj vožnji ovjes pokazuje da može podnijeti i puno jače motore.

 

 

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here