Tekst novinarke Business Magazinea Maje Hadžić pobjednik takmičenja ‘Uniqa Press Award’

Konkurs za medijski doprinos informisanju o značaju osiguranja "Uniqa Press Award" organizovalo je Udruženje BH novinari pod pokroviteljstvom UNIQA osiguranja s ciljem da unaprijedi znanje novinara i urednika o osiguranju, te korištenju inovativnog pristupa prilikom kreiranja medijskih sadržaja.

281
Uniqa Press Award

Udruženje BH novinari i UNIQA osiguranje danas su u Sarajevu dodjelili nagrade pobjednicima takmičenja za najbolji novinarski prilog o značaju osiguranja u Bosni i Hercegovini “Uniqa Press Award”.

Inovativan pristup

Dobitnici nagrada su: Maja Hadžić (Business Magazine) u kategoriji članak u štampi, Svjetlana Šurlan (Capital.ba) u kategoriji članak na web portalu, Katarina Panić (buka.com) za blog priču, zatim Angela Cvitanović (BHT) za televizijsku priču te  Ermina Jaliman (Radio Federacije BiH) za radio istraživačku priču.

Konkurs za medijski doprinos informisanju o značaju osiguranja “Uniqa Press Award” organizovalo je Udruženje BH novinari pod pokroviteljstvom UNIQA osiguranja s ciljem da unaprijedi znanje novinara i urednika o osiguranju, te korištenju inovativnog pristupa prilikom kreiranja medijskih sadržaja.

U uvodnom obraćanju direktorica  Uniqa osiguranja Senada Olević naglasila je da je za iskorak u pogledu razvoja svijesti o osiguranju iznimno važna kontinuirana edukacija o važnosti osiguranja koja će obuhvatiti sve koristi i prednosti ugovaranja polise osiguranja kako za građane tako i za privrednike i na taj način pozitivno uticati na potražnju za osiguranjem.

 „Svjesni smo da je to dugoročan proces i da je to zadatak svih učesnika na tržištu, uključujući i medije za koje je osiguranje, nažalost, nedovoljno istražena oblast. Mali broj medijskih profesionalaca se bavi ovom tematikom, tako da su rijetki članci koji bi pružili visoko informativne i obrazovne sadržaje. Zbog nedovoljne informisanosti većina građana ne shvata značaj osiguranja i zbog toga smatra da nema potrebu za osiguravajućim proizvodima. Vođeni time, prepoznali smo ovaj konkurs kao pozitivan i vrijedan našeg pokroviteljstva, koji je na našu radost podržao veliki broj medijskih profesionalaca, kroz edukativne radionice za medije i učešće na konkursu. Ovaj konkurs “kruna” je saradnje UNIQA osiguranja i medija, jedan viši nivo doprinosa razvoju medija i njihovih profesionalnih kompetencija i kvaliteta.“, zaključila je Olević te zahvalila svim učesnicima konkursa i organizatoru, BH novinarima.

Društvena korist

Predsjednik BH novinara Marko Divković je rekao da mediji trebaju češće i studioznije izvještavati o temi osiguranja sa naglaskom na društvenu i ekonomsku korist koju građani mogu imati od zaštite imovine, vlastitog života ili drugih oblika ulaganja u poboljšanje standarda.

„Saradnja BH novinara i UNIQA osiguranja je jedan od načina na koji se može podstaći interes medija i građana za životne teme, one koje nas odmiču od dnevne politike i daju  nove i bolje perspektive života u ovoj državi. Ovaj konkurs je važan i zbog doprinosa raznovrsnosti medijskih sadržaja i odmicanju od politčkih tema i crne hronike, koje su preplavile naše medije“, istaknuo je Divković i posebno se zahvalio medijima na iskazanom interesu i prijavi radova na ovaj konkurs.

Na konkurs koji je bio otvoren od 15. novembra 2018. do 15. februara 2019. pristiglo je ukupno 38 radova iz 35 medija.

 

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here