Peršić: Sberbanka želi biti prepoznata kao banka otvorenog ekskluziviteta

Peršić je dodao da je Sberbank uložila značajna sredstva, te ostvarila rast u većini parametara po kojima se banke upoređuju i danas su nezaobilazan faktor na bankarskom tržištu BiH

106

“Sveobuhvatno gledano, jako smo zadovoljni do sada ostvarenim rezultatima, a naš osnovni cilj i dalje ostaje očuvanje jake finansijske vitalnosti banke koju smo postigli u godinama iza nas”, izjavio je direktor Marketinga i komunikacija Sberbank BH Vedran Peršić tokom susreta sa predstavnicima medija.

Povjerenje klijenata

Naglasio je da se izraženo povjerenje klijenata najbolje vidi kroz stalan rast depozita.

“Sberbanka želi biti prepoznata kao banka “otvorenog ekskluziviteta”, kao progresivna kompanija koja upravo kroz korisničko iskustvo pokazuje bezrezervnu orijentiranost ka klijentima. Tome u prilog govore i podaci da smo prvi u BiH uveli Mastercardovu Concierge uslugu, prvi u BiH smo instalirali beskontaktne bankomate, prvi u BiH i vjerujem u regiji, uveli smo biometrijsku autentifikaciju za mobilno bankarstvo putem otiska prsta i prepoznavanja lica, te smo prvi u BiH dobili saglasnost regulatora da prelazimo na Cloud”, naveo je Peršić, napominjući da je osigurana maksimalna zaštita ličnih podataka klijenata, sa svim zakonima.

Najprestižniji brend

Peršić je dodao da je Sberbank uložila značajna sredstva, te ostvarila rast u većini parametara po kojima se banke upoređuju i danas su nezaobilazan faktor na bankarskom tržištu BiH. U 2018. godini su, kako je kazao, samo u dijelu kartičnog poslovanja pustili u promet četiri nova proizvoda.

“Imperativ konkurentnosti je praćenje trendova”, naglasio je Peršić, te podsjetio da je prema istraživanju Brand Finace, objavljenom tokom nedavnog foruma u Davosu, Sberbank prepoznata kao najsnažniji bankarski brend u svijetu.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here