Kompanija Marbo preuzela distribuciju brenda Pepsi u Bosni i Hercegovini

Distribucija brendova koji se konzumiraju u više od 200 zemalja i regiona svijeta, otpočela je u januaru 2019. godine, a na taj način kompanija Marbo na tržištu Bosne i Hercegovine značajno je proširila poslovne aktivnosti

1198
Marbo Pepsi u BiH

Kompanija Marbo d.o.o. koja posluje u okviru multinacionalne kompanije PepsiCo, svom portfoliju pridružila je i distribuciju najvećih globalnih brendova u segmentu bezalkoholnih pića – Pepsi, Mirinda, Pepsi Max, 7Up i Lipton. Na taj način, dio Marbo porodice, pored već poznatih brendova grickalica – Chipsy, Clipsy, Pardon i Gud, ovsene kaše Quaker i brenda Minut Pire, postali su i najpoznatiji svjetski brendovi bezalkoholnih napitaka.

Povratak na velika vrata

Distribucija brendova koji se konzumiraju u više od 200 zemalja i regiona svijeta, otpočela je u januaru 2019. godine, a na taj način kompanija Marbo na tržištu Bosne i Hercegovine značajno je proširila poslovne aktivnosti.

Pepsi se vraća  na velika vrata – poruka je koju želimo da pošaljemo i našim potrošačima, ali i našim partnerima i ključnim kupcima. Poslije 18 godina poslovanja na tržištu Bosne i Hercegovine, veliko nam je zadovoljstvo što našem portfoliju priključujemo i napitke,  po kojima je kompanija PepsiCo svjetski poznata. To znači, da ćemo kao dio jedne od najvećih kompanija za proizvodnju hrane i pića na svijetu, biti u prilici da primijenimo najbolja iskustva, inovacije i prakse sa mnogobrojnih svjetskih tržišta, kao i da će brendovi Pepsi, Mirinda, Pepsi Max, 7Up i Lipton imati priliku da postignu dinamičan rast, kakav zaslužuju“ istakao je Nenad Miščević, generalni direktor kompanije PepsiCo za područje Zapadnog Balkana i Baltičke zemlje.

Novo poglavlje poslovanja

Brend Pepsi je nastao 1898. godine, a značajniji rast doživljava nakon Velike depresije u Sjedinjenim Američkim Državama. Od 50-tih i 60-tih godina 20. stoljeća povezuje se sa najboljim sportskim klubovima i poznatim zvijezdama filmske i muzičke industrije.

Od 2010. godine brend Pepsi dobija novi vizuelni identitet. Pepsi Max predstavlja dio portfolija gaziranih sokova bez šećera, Mirinda na tržište Bosne i Hercegovine dolazi s okusom narandže, dok je 7UP osvježavajuće piće sa ukusom limuna i limete. Od 2019. godine na tržištu Bosne i Hercegovine, svi ovi brendovi vraćaju se pod okrilje kompanije PepsiCo na Zapadnom Balkanu, otvarajući novo poglavlje poslovanja u segmentu napitaka.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here