Britanski Santander kažnjen jer novac preminulih klijenata nije proslijedio nasljednicima

Santander je propustio transferirati čak 183 miliona funti koji su ostali iza 40.428 preminulih klijenata

168

Nakon smrti klijenata, britanska podružnica španske banke Santander godinama je držala njihove milione na računima  i odbijala ih je isplatiti najsljednicima, pa joj je Agencija za nadzor financijskog ponašanja (FCA) odredila kaznu od 32,8 miliona funti. Ocijenila je, navodi Guardian, da banka nije tretirala klijente i njihove najbliže srodnike na fer način jer je zaustavila ili nije završila proces provedbe oporuka, unatoč tome što je bila informirana o slučajevima smrti.

Potvrda oporuke podrazumijeva podmirivanje dugova umrle osobe i podjelu imovine u skladu s njenom željom. U nekim slučajevima osobe koje imaju pravo na nasljedstvo to i ne znaju zbog propusta banke da utvrdi postojanje novca. Kako navodi FCA, Santander je propustio transferirati čak 183 miliona funti koji su ostali iza 40.428 preminulih klijenata, a najduži period u kojem je jedan račun ostao otvoren trajao je 21 godinu. U jednom slučaju, naprimjer, banka nije prebacila novac nasljednicima jer je imala duplicirane dokumente, pri čemu je u jednom bio pogrešan datum rođenja klijenta.

Izvršni direktor britanskog Santandera Nathan Bostock je kazao kao im je žao zbog štete koju su uzrokovali propusti pogođenim porodicama i nasljednicima klijenata. Prihvatili  su nalaze FCA i potpunosti su sarađivali s istragom.

“Prebacili smo većinu novca klijenata i učinili smo značajan napredak u provedbi procesa nasljeđivanja novca, vodeći računa o osjetljivosti i učinkovitosti usluge koju nudimo predstavnicima ožalošćenih kupaca i onima koji upravljaju imovinom preminulih ljudi”, poručili su iz banke. Agencija je obećala da će poduzeti sve potrebne mjere kako bi korisnici bili pravilno zaštićeni.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here