CITROËN LANSIRAO UREDNIČKU PLATFORMU “THE CITROËNIST EDITORIALIZER” NASTALU PO INSPIRACIJI NOVINARA

Platforma spaja sve objave marke Citroën (obavještenja za medije, fotografije, video snimke) te omogućuje pristup do najnovijih aktuelnosti marke i automobilske industrije i ostalih zanimljivih tema.

189

Marku Citroën inspiriraju ljudi i njihov stil života, a isto tako i novinari sa svojim načinom rada. Citroën je na salonu „La Presse au futur“ predstavio svoju najnoviju inovaciju, prvu uredničku internetsku platformu za novinare „The Citroënist editorializer“. Platforma spaja sve objave marke Citroën (obavještenja za medije, fotografije, video snimke) te omogućuje pristup do najnovijih aktualnosti marke i automobilske industrije i ostalih zanimljivih tema. Na platformi se nalaze i informacije agencije Relaxnews i njenog partnerskog poduzeća AFP.

U okviru rezultata svoje studije koju je obavila među novinarima u maju i junu 2018., agencija Realaxnews je naglasila potrebu za odgovarajućim, tačnim, stvarnim i izvornim sadržajima (1). Najuspješniji mediji se naime pretežno fokusiraju na kvalitetu i tačnost svojih sadržaja, umjesto na traženje ekskluzivnih vijesti.

Citroën je više nego svjestan potrebe novinara za čim bržim odzivom i traženjem adekvatnosti u aktualnim pitanjima, zato je lansirao “The Citroënist editorializer“. Ova internetska platforma omogućuje novinarima da mogu još bolje pratiti, koristiti i unaprijed predvidjeti aktuelne vijesti marke, automobilskog sektora, kao i ostale interesantne teme (kultura, gospodarstvo, turizam, stil života, …). Ova inovacija predstavlja za marku Citroën priliku za pružanje podrške medijima i njihovom traženju pouzdanih i izvornih informacija.

Platforma The Citroënist editorializer je dostupna na adresi www.thecitroenist.com i ima postavljena sljedeća tri cilja:

1.Olakšati pristup informacijama sa centralizacijom obavještenja za medije, fotografije i video snimke marke Citroën, a također i multimedijskim sadržajima tiskovnih agencija AFP i Relaxnews;

2.Istaknuti i označiti šta je u „trendu“ među 30.000 raspoloživih globalnih izvora i na društvenim mrežama;

3.Pomoći u planiranju unaprijed objavljivanjem ključnih datuma i događaja marke Citroën, automobilskog sektora i ostalih aktualnih tema.

Za uvjete pristupa platformi obratite se službi za kontakt sa medijima Citroën: thecitroenist@citroen.com

The Citroënist editorializer je osmislila marka Citroën u saradnji sa agencijom Relaxnews grupacije Publicis. Tiskovna agencija Relaxnews je razvila platformu “my editorializer” prilagođenu potrebama marke Citroën.

(1) Kvalitativna studija obavljena u maju i junu 2018. od strane agencije Relaxnews na osnovu polu-strukturiranih individualnih razgovora. Ukupno je obavljeno 16 temeljitih razgovora sa novinarima, stručnjacima u oblasti komunikacija i utjecajnim osobama, koji su odgovarali na posebno u ovu svrhu pripremljena pitanja.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here