Kako bi unaprijedili grafički dizajn i marketing, USAID/Sweden je u okviru projekta FARMA II za poljoprivrednike tuzlanske regije upriličio trening i radionice kojima je prisustvovalo više od 30 kompanija i poljoprivrednih organizacija.

Učesnici radionice, čiji je domaćin bila Kantonalna privredna komora Tuzla, imali su priliku upoznati se s različitim informacijama i dobiti savjete iz oblasti marketinga, grafičkog dizajna, brendiranja proizvoda, etikete i pakovanja poljoprivrednih proizvoda.

Iz USAID/Sweden FARMA II Projekta su izrazili uvjerenje da ovakvi koraci donose unapređenje vlastitog dizajna i bolje razumijevanje svih procesa vezanih za dizajn, kao i razumijevanja drugih pitanja iz oblasti marketinga.

“Poseban naglasak je stavljen na potencijalnu saradnju sa vanjskim dizajnerima i upute firmama kako da vode ovaj proces i izvuku maksimalnu vrijednost iz uloženih sredstava, ali će biti date i određene smjernice za dizajnere amatere”, saopćeno je iz FARME II.

Predstavnica „Farme Milo“ Maja Mitrović je rekla da joj je radionica privukla pažnju zbog predstojećeg redizajna koji planira aplicirati.

“Svakako, želimo saznati sve o inovacijama, iskustvu drugih, te mišljenja stručnjaka. Ovakve prezentacije donose nam novo znanje potrebno za budući rad”, istakla je Mitrović.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here