Na jubilarnom 25. Golden Drum festivalu, McCann Worldgroup peti put zaredom proglašena je za najbolju agencijsku mrežu.

Golden Drum Adriatic, nagrada za najbolji projekt u regionu dodijeljena je agencijama McCann Podgorica i McCann Beograd za kampanju “Neželjena”.

“Ovogodišnji uspjeh na Golden Drum festivalu još je jedna međunarodna potvrda kvaliteta našeg rada i timova agencija. Zahvalan sam partnerima na povjerenju i čestitam im na osvojenim nagradama na ovom festivalu, kao i na svim festivalima do sada. Ponosni smo što smo peti put zaredom proglašeni za najbolju agencijsku mrežu”, rekao je Vladimir Dimovski, CEO McCann Adriatica.

U konkurenciji od 1.200 prijavljenih radova iz 28 zemalja međunarodni žiri nagradio je kampanju „Neželjena” sa dva zlatna i jednim srebrnim priznanjem. Sa 175 bodova, McCann Worldgroupa osvojila je Golden Net nagradu čime je proglašena agencijskom mrežom godine.

U listi finalista našla se i kampanja “The Red Thread” realizovana za kompaniju Coca – Cola. Kampanje su rezultat integrisanog pristupa i realizovane u saradnji sa agencijama UM Podgorica za projekat Neželjena i UM Beograd za projekt “The Read Thread”.

Festival Golden Drum jedan je od najvažnijih internacionalnih festivala oglašavanja na kome tradicionalno učestvuju najbolje svjetske agencije. Ove godine održan je jubilarni 25. put u organizaciji Slovenske oglašivačke komore, saopćeno je iz agencije McCann.

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here