The Coca-Cola Foundation je donirala zajednicama širom svijeta više od milijardu dolara od svog osnivanja 1984. godine – uspjeh je koji je 15. oktobra s javnošću podijelio James Quincey, predsjednik i glavni izvršni direktor kompanije The Coca-Cola Company. Kroz podršku za više od 2400 organizacija koje se bave zaštitom okoliša, osnaživanjem žena, edukacijama i unaprijeđenjem zajednica, The Coca-Cola Foundation je dosegla više od 655 miliona ljudi širom svijeta.

The Coca-Cola Foundation, koja se naziva “filantropskom rukom” The Coca-Cola Company, usmjerena je na ulaganja u zajednice u kojima Coca-Cola posluje, ali i u zajednice u kojima njeni zaposlenici žive i rade. Coca-Cola nije samo globalna kompanija, nego se u svom poslovanju ističe lokalnim djelovanjem u više od 200 država, a model The Coca-Cola Foundationa je sličan: djeluje kao globalni fond koji ulaže u lokalne zajednice širom svijeta s konačnim ciljem da zajednicama vrati najmanje jedan posto operativnog prihoda iz prethodne godine.

“Što uspješnije poslujemo, to više vraćamo zajednici”, istakla je ovom prilikom predsjednica The Coca-Cola Foundationa Helen Smith Price. “Coca-Colino poslovanje je snažno i održivo koliko su i zajednice u kojima djeluje. Današnji potrošači žele podržavati kompanije koje posluju na filantropski način i koje su spremne učiniti razliku, te preferiraju kompanije koje su društveno odgovorne. Kao kompanija smo 2007. godine dali javno obećanje da ćemo vratiti jedan posto operativnog dohotka iz svake prethodne godine. Dosegli smo svoj glavni cilj: jedna milijarda u donacijama“, rekla je Smith Price.

U posljednje tri godine The Coca-Cola Foundation je podržala lokalne zajednice u jugoistočnoj Evropi sa više od 17,5 miliona dolara prateći prioritetna područja kompanije u segmentu održivosti: vodni potencijali, recikliranje, osnaživanje žena i dobrobit zajednice. U 2018. Coca Cola je podržala jugoistočnu Evropu sa 6,170,000.00 dolara uz 400,000.00 dolara pomoći za požare u Grčkoj, u 2017. godini sa 5,670,000.00 dolara, dok je 2016. godine srednja i južna Evropa dobili ukupno 5,800,000.00 dolara finansijske pomoći ove kompanije.

U Hrvatskoj je Coca-Cola prepoznala činjenicu da se teško pokreću i potiču pozitivne poslovne promjene,  a upravo su one ključ razvoja, posebno za zemlju koju napušta mnogo mladih žena. Stoga je Coca-Cola pokrenula projekat Ženska perspektiva koji će se provoditi tokom 2018. i 2019. godine, a u potpunosti ga finansira The Coca-Cola Foundation, sa 250.000 dolara. Namijenjen je ženama koje se bave poljoprivrednom proizvodnjom, agroturizmom, izradom rukotvorina te tradicionalnih suvenira i proizvoda korištenih u domaćinstvu, nastojeći time očuvati hrvatsku gastronomsku tradiciju i kulturnu baštinu. Također, u Hrvatskoj je aktivan i projekat Živi Dunav, najveći jedinstveni program u Evropi koji je The Coca-Cola Foundation podržala. Coca-Cola na ovom projektu sarađuje sa WWF-om od 2007. godine, s ciljem očuvanja slatkovodnih resursa širom svijeta, ali i kako bi unaprijedila održivo korištenje vode u svom poslovanju postavljanjem ambicioznih globalnih ciljeva.  Cilj partnerstva je da se do 2020. godine obnovi područje duž Dunava i njegovih pritoka čiji je vodni kapacitet 12 miliona metara kubnih. Projekti restauracije planirani su u Hrvatskoj, Mađarskoj, Srbiji, Bugarskoj i Austriji.

Uz sve ovo, The Coca-Cola Foundation je 2014. godine osigurala milion dolara pomoći područjima ugroženim poplavama u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj i Srbiji. Akciju su pojedinačnim donacijama i uključivanjem u volonterske akcije poplavljenim područjima podržali i brojni zaposlenici. Ukupna finansijska pomoć Coca-Colinog sistema iznosila je 1,7 miliona dolara, a sredstva su iskorištena za obnovu obrazovnih, sportskih i kulturnih objekata, kao i za obnovu sistema primarne zdravstvene zaštite ugroženog stanovništva.

Neki od najvažnijih projekata u regiji jugoistočne Evrope su:

  • U području vodnih potencijala: već spomenuti sedmogodišnji program koji se u partnerstvu s WWF-om provodi u šest država – Živi Dunav, te program Nekonvencionalni vodeni izvori koji provodi GWP-Med (Globalno partnerstvo za vode – Mediteran) u Grčkoj, Makedoniji, Italiji te na Kipru.
  • U području dobrobiti zajednice: PIER – Zaštita – integracija – edukacija izbjeglica u Grčkoj, Italiji i Austriji te Specijalna olimpijada – program uključivanja u Ukrajini.
  • U području osnaživanja žena: “Uspjeh sam ja” – program osnaživanja žena u Poljskoj.
  • U području recikliranja: recikliranje na plažama u Grčkoj i na Kipru.
  • The Coca-Cola Foundation od svog osnivanja radi na unapređivanju lokalnih zajednica, a u ovoj godini je ostvarila svoj glavni cilj.
IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here