Za većinu poslova nije potreban veliki početni kapital. Dovoljno je da usaglasite svoje ideje, maštu i volju da provedete svoj cilj do kraja i rezultati su neizostavni. U razgovoru za Business Magazine, Nadira Korjenić-Ahatović, vlasnica i idejni tvorac “Zavrzlama Art Studio”, govori o iskustvima sa pokretanjem vlastitog biznisa, poduzetničkoj klimi, ali i primjerima dobre i loše prakse u odnosu države prema novim mladim poduzetnicima.

“Zavrzlama Art Studio”

Poduzetnički duh je sve više zastupljen u BiH. Potreba za pokretanjem i osnivanjem vlastitog biznisa ne jenjava. Dok većina mladih više razmišlja o tome, bez poduzimanja konkretnih koraka mlada Sarajka Nadira Korjenić – Ahatović, sa diplomom dizajnera multimedije, aktivno je razvila plan i napravila prve korake u pokretanju biznisa.

Zavrzlama Art Studio” prvobitno se bavio izradom baby postera. Danas, “Zavrzlama” nudi širok spektar unikatnih dizajniranih rođendanskih postera, kartica za vjenčanja, kao i specijalno unikatno urađene pozivnice za razne događaje i svečane prijeme. Da bi takvo što bilo aplauzom dočekano od krajnjih korisnika, Nadira ističe da je prije svega potrebno biti “umjetnička duša”.

“Ono što bih istaknula kao prvo i osnovno u pokretanju vlastitog biznisa jeste da vaša ideja postane nešto više. Nakon toga, najbitniji korak je istraživanje tržišta i targetiranje onoga što tržištu nedostaje, i kako u moru onih koji svojim idejama stvaraju djela, budete prepoznatljivi i traženi. Meni su olovka i papir najbolji prijatelji, tako da je bitno sve staviti na papir. Suočiti se sa lošim i dobrim stranama tog projekta. Uložiti sebe maksimalno i krenuti ka realizaciji. Ali, iznad svega je bitno vjerovati”, kaže Korjenić-Ahatović.

Ona kaže kako do sada nije imala prepreka u realizaciji svoje ideje, sve ide po planu, onako kako je sama i zamislila. Ne krije da uživa u svom poslu, a dokaz tome jesu svakako njeni radovi, koji su sve traženiji širom BiH, ali i Evrope. Podrške nikada nije nedostajalo, a onaj koji je najiskrenije vjerovao u njenu ideju je životni saputnik i partner, Nadirin suprug Šaćir Korjenić.

“Možda sada zvuči stereotipno, ali zaista je suprug bio taj koji mi je bio najveća podrška na samom startu, na kraju on je osoba koja me i “gurnula” u cijelu priču. Valjda me tako dobro poznaje da je znao gdje ću naći sebe. Sada godinu dana od pokretanja “Zavrzlama art Studia”, cijela moja porodica je moj oslonac. Jer, rekla bih, svi tu nešto radimo”, pojašnjava Nadira.

U julu 2017. godine Nadira se prijavila na konkurs općine Stari grad, za sufinansiranje START UP biznisa. Njena ideja je podržana od lokalnih struktura vlasti, što joj je značajno olakšalo cijelu realizaciju same ideje, koja je sada uveliko jedna uspješna priča pod poznatim sloganom “Made in BiH”.

Ističe da je mnogo lakše voditi svoj privatni biznis, s obzirom da pored “Zavrzlame”, Nadira ujedno vodi najodgovorniji posao na svijetu, ulogu majke i supruge.

Pored najodgovornije obaveze, uloge majke, stvorila sam sebi i “dodatni” posao i angažman koji mi je omogućio plasman na evropskom tržištu. Obzirom da sam ja tu “glavna”, nemam pritiska da polažem račune nekome drugom. Možda zbog toga i radim ovaj posao ovako dobro, jer nema stresa i svega onoga što bih možda imala da radim za nekoga drugog”, priča ona.

 Mapa grebalica – zagrebi zastavu svoje najpoželjnije zemlje”

Obzirom da je prvobitna ideja bila samo dizajniranje rođendanskih postera, nakon nekoliko mjeseci ponuda je proširena na desetak proizvoda unutar koje možete naručiti unikatni personalizirani poster za sebe. Mapa grebalica i unikatni rokovnici koje dizajniraju po želji svojih klijenata su najnoviji proizvodi koji nudi “Zavrzlama” brand, jedini ove vrste u cijeloj Bosni i Hercegovini.

“Proizvodnju smo itekako proširili. Naravno da ne mislimo stati na ovome. U našoj radionici se uvijek dizajnira nešto novo i posebno. Zbog toga se možemo pohvaliti da svaka dva do tri mjeseca predstavimo nešto novo. Zadnji proizvod je bio mapa grebalica, koju jedino mi nudimo u BiH i zaista je dočekana sa ovacijama, što je meni izuzetno drago”, naglasila je Nadira koja za sebe kaže da je sanjalica. Vjeruje u nestvarno. Vjeruje u ono “ali” svaki put kada joj kažu da se ne zavarava, jer nemoguće postaje moguće, ako dovoljno to želite.

Sve Nadirine proizvode možete pogledati i na njenoj Facebook stranici  www.facebook.com/zavrzlama.art.

 

 

 

 

 

 

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here