Sutra, 20. aprila, u hotelu Malak Regency bit će upriličena Prva menadžment konferenciju hotelijera i ugostitelja u BiH – Hotel 21, tematskog naziva “Bosna i Hercegovina u globalnoj konkurenciji destinacija”. Konferenciju će otvoriti Edita Đapo, Ministrica okoliša i turizma Federacije BiH i Predrag Gluhaković, ministar trgovine i turizma Republike Srpske.

Riječ je o razvojnoj i poslovnoj konferenciji u kojoj je učešće potvrdilo oko 35 panelista, predstavnika institucija, biznisa, investitora, akademske zajednice, te domaćih i međunarodnih eksperata poput: Adela Cristea – Hilton Worldwide, direktorica razvoja za centralnu i istočnu Evropu, Frank Reul – Accorhotels/Orbis, generalni direktor za područje istočne Evrope,  te Mr. Thomas Scott Dahl – Ecole hôtelière de Lausanne, stručnjak za upravljanje prihodima.

Organizatori su zadovoljni i odzivom hotelijera koji su prepoznali kvalitet programa, tema koje će se obrađivati i najavili svoj dolazak na Konferenciju.

‘Hotel 21’ je projekt koji je nastao iz entuzijazma grupe ljudi i organizacija koji su na različite načine uključeni u turizam i prepoznali da je sada vrijeme da struka i biznisi kažu kuda može i treba da ide razvoj jedne od najpotencijalnijih industrijskih grana u Bosni i Hercegovini.  Da je pravi trenutak da Bosna i Hercegovina započne svoj uspon u turizmu pokazuje i podrška koju su projektu dala resorna ministarstva oba entiteta, kao i privredne komore i turističke organizacije/zajednice.

 

“Cilj konferencije je da brzorastuću industriju stavimo u globalni okvir, da razgovaramo o svim aspektima koji utiču na razvoj industrije i da kao krajnji cilj razumijemo potrebe korisnika ovih usluga, a to su gosti. Rezultat zadovoljenog gosta kroz adekvatnu turističku i smještajnu ponudu za državu znači povećanje BDP, zapošljavanje, promociju, a za investitore, odnosno vlasnike biznisa, znači veću zaradu, što se opet reflektuje na državni budžet”, istakla je Mahmuta-Maša Aganović, jedna od organizatorica.

“Iako Bosna i Hercegovina doživljava ekspanziju u turizmu, mi smo zapravo na samom početku i sada je pravi moment da stvorimo uslove da postanemo globalna destinacija. Na nama, koji na bilo koji način djelujemo u ovoj industriji, je da sistematično i zajednički kreiramo BiH kao destinaciju i sliku te destinacije koja će da traje. Tu se prvenstveno misli na jedinstven duh destinacijskog brenda, na infrastrukturu, na sadržaj, na kadar. Zajedničkim naporima, pojedinac može puno ali grupa sa zajedničkim ciljem može puno više. Upravo na konferenciji želimo da povežemo sve direktne i indirektne aktere kako bismo dali dodatnu snagu naporima koji se već sprovode i mi želimo da napravimo prostor za razgovor da se ti procesi ubrzaju”, naglasila je Belma Mujadinović, organizator ali ujedno i moderator panela na kojem će predstavnici institucija razgovarati o ovoj temi.

“Očekujemo, a s obzirom da su svi relevantni faktori u industriji turizma pozdravili ideju, a većina njih se  i aktivno  uključila i postala dio ove pozitivne priče, da će 20. april biti samo početak. Također, da ćemo se nastaviti tradicionalno okupljati i u drugim gradovima u Bosni i Hercegovini, pričati o lokalnim potencijalima, ali ne zaboravljajući da smo mi Bosna i Hercegovina i da želimo biti dio globalne turističke ponude, za što se moramo uvezivati i to ne samo unutar zemlje nego i izvan njenih granica”, kazala je Merisa Kurtanović, organizatorica.

Agenda sa svim imenima govornika, panelistima i prezentatorima dostupna je u PDF formatu na stranici Konferencije www.hotel21.ba, gdje se nalaze i kontakti organizatorca.

Business Magazine ponosni je pokrovitelj “Hotel21” konferencije.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here