Starbucks smanjio prognoze rasta kompanije zbog propalestinskog bojkota

Starbucks je smanjio svoje godišnje prognoze prodaje i ispunio očekivanja tržišta usred bojkota SAD-a i Bliskog istoka. Najveći svjetski lanac kafića rekao je ulagačima da je došlo do "značajnog uticaja na promet i prodaju" na Bliskom istoku zbog sukoba napada na Gazu.

16
Starbucks
Uticaj se također osjetio u SAD-u jer su se odvijali bojkoti lanca, rekao je izvršni direktor Laxman Narasimhan sudionicima konferencije o prihodima nakon kvartala.

Neki su izbjegavali Starbucks na Bliskom istoku i u SAD-u nakon što je u oktobru pokrenuo pravni postupak protiv Workers Uniteda zbog korištenja Starbucksovog imena i sličnog logotipa.

Objava s računa sindikata na društvenim mrežama u oktobru izražavala je solidarnost s palestinskim narodom prije nego što je izbrisana.

“Vidimo da su prosvjednici pod uticajem lažnog predstavljanja onoga za što se zalažemo na društvenim mrežama”, rekao je Narasimhan u decembarskoj poruci osoblju, koja je također rekla da su mnoge trgovine doživjele incidente vandalizma.

“Kao vodeći tim, želimo ponovno izraziti naše najdublje suosjećanje s onima koji su ubijeni, ranjeni, raseljeni i pogođeni nakon gnusnih terorističkih djela, eskalacije nasilja i mržnje protiv nedužnih u Izraelu i Gazi ove sedmice”, objavila je potpredsjednica i glavna direktorica za partnere Sara Kelly .

Ali od sredine novembra promet u američkim trgovinama također je usporen, rekao je Narasimhan.

Umjesto povećanja prihoda od 10 posto do 12 posto, kako je prognozirano početkom novembra, sada se očekivao rast između sedam i 10 posto.

Slično tome, prodaja na globalnim prodajnim mjestima otvorenim najmanje godinu dana neće porasti na prethodno očekivanoj razini, prognozira Starbucks.

Dionice Starbucksa porasle su za tri posto nakon objave rezultata, vjerovatno jer su ulagači bili pripremljeni za lošije financijske rezultate. Oni su, međutim, bili 11 posto niži u odnosu na godinu prije.

Kompanija nije jedini brend koji se posljednjih mjeseci suočio s reakcijom kupaca zbog pritužbi povezanih sa sukobom na Bliskom istoku, među kojima je i McDonald’s. Također je okrivio “dezinformacije” na društvenim mrežama.

Posebno, bojkot Bud Lighta, kojeg proizvodi najveći svjetski proizvođač piva AB InBev, doveo je do velikog pada prodaje u SAD-u.

Njegovi tromjesečni rezultati pokazali su pad od 14 posto između jula i septembra, slično padu zabilježenom u prethodna tri mjeseca nakon bojkota, nakon što je prošlog proljeća pokrenuo marketinško partnerstvo s transrodnom influencericom Dylanom Mulvaneyjem.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here