Adria Summit 2022. bavi se aktualnom temom budućnosti digitalnog poslovanja

Otkrivamo sve šta nam donosi prvi Adria Summit s centralnom temom "Future of Digital Commerce" koji će se održati ovog maja u Savudriji

81

eCommerce asocijacija u Bosni i Hercegovini partner je najvećeg i najvažnijeg regionalnog okupljanja o temi budućnosti digitalnog poslovanja. Adria Summit  pod nazivom “Future of Digital Commerce”,  pokušat će odgovoriti na pitanja i raspraviti o najnovijim temama koje se događaju u sferi digitalne tehnologije. Na samitu će učestvovati međunarodno priznati stručnjaci, a odvijat će se od 5. do 8. maja u hotelu Kempinski u istarskoj Savudriji.

Konferencijski dio programa obuhvata četiri keynote govornika, osam panel rasprava te još četiri termina iznenađenja – a u programu će učestvovati više od 70 stručnjaka.

Bogat program

Osam panel diskusija započinje temom za menadžere i direktore velikih kompanija prepoznatih u e-biznisu – riječ je o projekcijama i prognozama uticaja digitala u ukupnom udjelu u ekonomiji. Globalni trendovi pokazuju da će digitalna trgovina u sljedeće četiri godine porasti za čak 50 posto. Koliko brzo možemo pratiti taj vrtoglavi rast, saznat ćemo tokom govora vrhunskih menadžera iz najvećih kompanija.

Program se nastavlja temama o marketingu i brandingu, kao i uticaju brenda i prepoznatljivosti na uspjeh u digitalnom biznisu. Potom se prelazi na ono što svaki kupac iskusi nakon kupovine putem interneta – dostavu. Kako se ona organizira i koliko utiče na povjerenje kupaca? Je li opravdano čekati sedam dana na isporuku ili postoje igrači koji razmišljaju na drugi način i planiraju napraviti nešto što je postalo svjetski standard, a to je isporuka u 48 sati ili čak 24 – odgovore imaju učesnici konferencije iz najvećih logističkih kompanija na našim prostorima.

Prvi dan zaokružuje se panelom koji se tiče uticaja finansijskih servisa s ciljem organizacije čitavog digitalnog biznisa. Kako organizirati efikasna plaćanja, kako imati povjerenje u korištenje kartica ili drugih metoda za plaćanje? Kako se kreditiraju potrošači za kupovinu na rate i kako uzeti instant kredit u trenutku naručivanja robe? Uz sve to govorit će se o temama vezanima za blockchain, kriptovalute i alternativne metode plaćanja, kao i decentralizirano finansiranje.

Drugi dan programa

 Drugi dan počinje temama koje su vezane za korisničko iskustvo i organizaciju online platformi – bez suvišnih koraka i onoga što se zove privacy invasion ili uzimanja viška podataka. Tu su i teme vezane za IT industriju koje obrađuju sve što se tehnološki događa. Šta znači cloud? Šta znače remote servisi? Šta radimo s podacima i kako koristimo anonimne i neanonimne podatke da bismo popravili korisničko iskustvo, ali i napravili sebi, kao prodavaču, promet?

Zatim slijedi samo finale konferencije, a to je tema – kako uključiti male kompanije i poduzetnike koji žele nešto pokrenuti u pogledu finansiranja inovacija? Kakva je uloga investicijskih fondova, venture kapitala, velikih institucionalnih investitora, banaka i angel investitora? Kako da oni koji imaju ideju dođu do novca i kako da sutra prodaju svoj biznis – na ta pitanja odgovorit će stručnjaci iz različitih investicijskih kompanija.

Na panelu učestvuju članovi regionalnih eCommerce asocijacija a iz naše zemlje na istom će govoriti Belma Agić,  izvršna direktorica eCommerce asocijacije u Bosni i Hercegovini.

Članovi i partneri eCommerce asocijacije u Bosni i Hercegovini ostvaruju prava na izvrsne popuste. Asocijacija je omogućila 50  posto popusta na kotizacije i 30 posto popusta na sponzorske pakete. Za više informacija pišite na contact@e-comm.ba.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here