Objavljen 2. Izvještaj o održivom poslovanju Coca-Cole HBC B-H Sarajevo 89% Coca-Colinih proizvoda na bh. tržištu proizvodi se u Bosni i Hercegovini

Coca-Cola HBC B-H Sarajevo posebno je ponosna na činjenicu da je dvije godine unaprijed ispunila jedan od ciljeva održivog poslovanja Grupe za 2025. godinu

268
Coca-Cola

Uz obilježavanje pet desetljeća od početka distribucije Coca-Colinih proizvoda na tržištu Bosne i Hercegovine, javnosti je predstavljen Izvještaj o održivom poslovanju Coca-Cole HBC B-H Sarajevo u 2018. godini. Drugi po redu lokalni Izvještaj prezentira zajedničke uspjehe Coca-Cole i bh. društva u području održivosti, a odnosi se na dostignuća iz upravljanja energetskim resursima, vodom i recikliranjem otpada, podršku projektima u zajednici, brigu za okoliš, brigu za potrošače i kupce, te angažiranost i obuku zaposlenika.

Domaći nabavljači

Od ukupno 120 miliona litara bezalkoholnih pića koje Coca-Cola HBC B-H uvozi ili proizvodi za domaće tržište, 89% proizvodi se u Bosni i Hercegovini, a 68% ukupne nabavke (po troškovima) u 2018. godini otišlo je domaćim dobavljačima. Kroz ispunjenje ciljeva održivog poslovanja Coca-Cola HBC B-H nastoji neprekidno smanjivati direktan utjecaj na okoliš koji ostvaruje vlastitim aktivnostima, a i indirektni utjecaj koji se ostvaruje aktivnostima dobavljača i poslovnih partnera. Tako se količina otpada smanjila za 55% od 2010. godine, od iste godine je smanjena i potrošnja vode za 52%, a preko 95% otpada reciklirano je u 2018. godini. Ukupna količina ispuštene pročišćene vode smanjena je za 17,5% od 2014. godine.

Coca-Cola HBC B-H Sarajevo posebno je ponosna na činjenicu da je dvije godine unaprijed ispunila jedan od ciljeva održivog poslovanja Grupe za 2025. godinu: od 2018. godine preko 50% frižidera na domaćem tržištu su energetski učinkoviti rashladni uređaji.

Coca-Cola je i dalje daleko najpopularniji proizvod kompanije, premda sa smanjenim udjelom u kategoriji gaziranih bezalkoholnih pića u posljednje tri godine (pad sa 63% u 2016. na 58% u 2018.). Ovo smanjenje odgovara sve većem udjelu pića bez kalorija Coca-Cola Zero, koji je porastao s nešto više od 2% u 2016. na preko 5,5% u 2018. godini.

Raspon ambalaže

S fokusom na to da se potrošačima ponudi što više željenih proizvoda, uključene su opcije s malo šećera i bez šećera, kroz kategorije i na širem rasponu ambalaže, a uz pružanje jasnih i transparentnih informacija potrošačima je omogućeno donošenje informisanih izbora.

Posebno se može uočiti napredak koji se tiče smanjenja ekološkog otiska kompanije: potrošnja energije tokom proizvodnje smanjena je za 26%, reciklirano 13% više otpada, potrošnja vode je smanjena za 52%, 55% manje generisanog otpada.

U 2018. godini volumen proizvodnje porastao je za 13% u odnosu na 2017., dok se postotak korištenih materijala povećao za 17%. Coca-Cola će i u narednom periodu nastaviti raditi na identificiranju oblasti u kojima postoji prostor za unapređenje i na kojima se može raditi u budućnosti.

Izvještaj je dostupan na linku: http://bit.ly/2rBX6Jn.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here