Kada je pravo vrijeme za ulagače i prodaju biznisa

Komora je radionicu pod nazivom „Spremnosti za ulaganje privatnog kapitala na zapadnom Balkanu“ organizirala u saradnji sa Svjetskom bankom

53
Biznis

U Privrednoj komori Federacije BiH (PKFBiH) u Sarajevu danas je organizovana radionica o pripremanju preduzeća za ulaganje, a diskutovalo se i o privlačenju investitora, razvoju poslovanja i prepoznavanju pravog trenutka za prodaju dijela ili cjelokupnog biznisa.

Finansijsko poslovanje

Komora je radionicu pod nazivom „Spremnosti za ulaganje privatnog kapitala na zapadnom Balkanu“ organizirala u saradnji sa Svjetskom bankom, a vodili su je međunarodni stručnjaci iz oblasti finansijskog poslovanja.

Potpredsjednik PKFBiH Mirsad Jašarspahić je kazao da je namjenjena malim i srednjim preduzećima, bh. kreatorima biznisa, da bi se približili modaliteti različitih vrsta ulaganja u njihove biznise, pa čak i do modaliteta prodaje biznisa.

“Oni su u svom poslovanju u ovom ambijentu zasad uglavnom okrenuti komercijalnim bankama, povremenim grant sredstavima, određenim vrstama poticaja i slično, a ovdje se radi o sasvim novim vrstama nuđenja biznisa privatnom kapitalu”, naveo je Jašarspahić.

Oni će, kako je dodao, na cjelodnevnoj radionici sa ekspertima diskutovati o tome na koji način pripremati poziciju za potencijalnog ulagača, te na koji način odrediti kada je to najbolji momenat u razvoju određene kompanije da se dio biznisa, iz razloga privlačenja strateškog, dodatnog partnera, ponudi na prodaju tom privatnom kapitalu.

Dodatni potencijal

Jašarspahić je naveo da čak postoje i incijative da bh. dijaspora formira jedan investicijski fond koji bi mogao da ide na ruku bh. biznisima.

“Radi se o biznisu koji već postoji, razvija se i treba dodatni potencijal da bi napravio iskorak. Upravo  su to momenti koje želimo da približimo kroz ovu edukaciju. Dakle, kada se mala i srednja preduzeća u EU prodaju, te kada u određenom obimu ‘uvlače’ dodatni kapital, odnosno dodatnog partnera u svoju priču”, dodao je Jašarspahić.

Sva preduzeća se suočavaju sa sličnim problemima, a kod nas je izlazak često povezan s penzionisanjem, dok se vani ljudi odlučuju na prodaju kad vide pravu priliku da zarade ili se počnu baviti nekim drugim poslom.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here