L’Oréal je izvjestio o većem rastu od očekivanog u trećem kvartalu i to zahvaljujući rastućoj potražnji za luksuznim brendovima, iako se sa druge strane bori da revitalizuje prodaju u svojoj najvećoj diviziji proizvoda za masovnu upotrebu.

Francuski kozmetički gigant saopštio je da su prihodi dostigli cifru od 6,47 milijardi eura u periodu od jula do septembra, što je rast od 6,2posto u odnosu na prethodni period i rast od 7,5 posto u poređenju sa istim periodom prošle godine.

Nakon ubrzanja u trećem kvafrtalu, sa najvećim kvartalnim rastom u poslednjih 10 godina, prodaja L’Oréal-a je pokazala snažan porast u prvih devet mjeseci ove godine, prokomentarisao je glavni izvršni direktor Jean-Paul Agon.

Analitičari koje su anketirali za Reuters očekivali su rast prodaje od 5,79 posto, u poređenju sa prethodnim kvartalom.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here