Više neće biti gladnih putnika u Uberu ako je vjerovati originalnoj ideji američkog startupa, Cargo. Ta je tvrtka iz SAD-a, pretvorila Uber vozilo u pokretni kiosk, a svoje je usluge od nedavno proširila i na područje Los Angelesa, piše Forbes.

Kako to funkcionira?

Vozači Ubera koji pristanu na suradnju s Cargom, na mjesečnoj će bazi biti opskrbljeni čokoladicama, grickalicama, elektroničkom opremom, kozmetikom i ostalim proizvodima koje mogu prodati putniku. Putnik će u vožnji, preko Cargo aplikacije, naručiti proizvod koji želi, a vozač će mu uručiti naručeni proizvod, čim je to sigurno za učiniti, primjerice kada se zaustave na semaforu.

– Puno vremena provodimo u vozilima Ubera i Lyfta, a L.A. tu daleko prednjači. Budući da su različiti centri grada jako udaljeni, jednom kada izađete na autocestu više nema niti prodavnice niti kioska – objašnjava Jeff Cripe, izvršni direktor Cargoa, ideju svog startupa i dodaje da su već potpisali partnerski ugovor s SnackNationom, poznatim dobavljačem zdravih grickalica.

No, ne gleda se tu samo bolja usluga za putnika, već se i vozač može okoristiti. Tako iz Carga tvrde da vozači od svake kupnje proizvoda ostvaruju 25 posto, plus jedan dolar od svake narudžbe. Prema svjedočanstvima aktivnih vozača koji su pristali na suradnju s Cargom mjesečna zarada samo od prodaje sitnih proizvoda popela se na 300 dolara.

Zasad, Cargo je prisutan samo na američkom tržištu, uključujući gradove New York, Atlanta, Minneapolis i Dallas.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here