Hyundai će u Moskvi organizovat posebnu izložbu pod nazivom “FIFA World Football Museum Presented by Hyundai” od 8. juna do 20. jula. Po prvi put će javno biti izložen trofej „Jules Rimet Cup“ izvan FIFA muzeja u Cirihu. Izložba uključuje premijeru 64 „Adidas Telstar“ službene lopte s kojima će se igrati utakmice SP u Rusiji

Hyundai Motor, službeni partner „FIFA World Cup Russia 2018“ prenijet će dijelove  FIFA muzeja iz Ciriha do Hyundai Motor studia u Moskvi. Ova izložba ima za cilj da se Svjetsko prvenstvo u nogometu pokaže kroz strast i predanost navijača te da se prikaže historija  kroz igrače koji su u prošlosti ostavili neizbrisiv trag i po kojima se pamte Svjetska prvenstva.

Vrhunac izložbe bit će trofej „Jules Rimet Cup“ koji će po prvi puta biti prikazan izvan FIFA muzeja u Cirihu. Kup Jules Rimet bio je izvorni trofej FIFA Svjetskog prvenstva u periodu od 1930. do  1970. godine. Trofej je dva puta ukraden, prvi put 1966., te 1983. u Brazilu i od tada nikada nije pronađen. Međutim, ostalo je  izvorno postolje ovog trofeja na kojem su upisana imena prva četiri pobjednika FIFA Svjetskog prvenstva. Zanimljivo je, da je postolje pronađeno u podrumu sjedišta FIFA-e u Cirihu 2014. godine i na njega je postavljena  identična  replika ukradenog trofeja. Obožavatelji će imati priliku vidjeti ovaj trofej u Hyundai Motor studiju u Moskvi tokom trajanja izložbe dok će aktuelni trofej pobjednika Svjetskog prvenstva biti izložen od 9. Juna 2018. godine.

Službene lopte  „Adidas Telstar“  sa kojima će se igrati sve  64 utakmice Svjetskog prvenstva u Rusiji bit će dio eksponata na izložbi u Hyundai Motorstudiju Moskvi. Svaka od 64 utakmice, koje će biti odigrane  tokom turnira u Rusiji, ima službenu loptu prilagođenu  za početak svake utakmice. Na kraju svakog susreta, te lopte će se vratiti sa svih 12 stadiona u Moskvu i bit će dodane na ovu izložbu.

Osim toga, izložba će sadržavati predmete iz zbirke FIFA Svjetskih prvenstava od onog prvog u Urugvaju 1930. godine do posljednjeg izdanja. Posjetioci će moći vidjeti predmete kao i priče igrača kao što su Pelé, Diego Maradona, Lev Yashin, Lionel Messi i Cristiano Ronaldo.

„Sretni smo što u saradnji s FIIFA muzejom u Cirihu, po prvi puta otvaramo ovu posebnu izložbu u Hyundai Motor studiju u Moskvi u srcu Rusije tokom Svjetskog nogometnog prvenstva” rekao je  Wonhong Cho, voditelj marketinga Hyundai Motor. “Kao službeni automobilski partner FIFA Svjetskog prvenstva, posvećeni smo podršci i unapređenju razvoja svjetskog nogometa pružajući obožavateljima jedinstven i ugodan doživljaj kao što je ovaj, na isti način na koji se obvezujemo brinuti se za naše kupce širom svijeta.“

“Nogometni navijači iz cijelog svijeta moći će se posjetiti mnoge atrakcije u Moskvi tokom Svjetskog prvenstva, doživjeti finale ne samo na stadionu, već i na FIFA Fan Festivalima na Crvenom trgu, a sada zahvaljujući ovoj saradnji s Hyundaijem u FIFA muzeju Svjetskih prvenstava. Ova jedinstvena izložba predstavit će historiju Svjetskih prvenstava brojnim fascinantnim sadržajima koji su dio baštine nogometa “, izjavila je generalni sekret FIFA-e, Fatma Samoura.

FIFA Svjetski nogometni muzej koji predstavlja Hyundai u Moskvi zvanično će biti otvoren 8. juna i trajat će 42 dana sve do 20. jula 2018. godine.

Hyundai je 1999. godine počeo saradnju  s FIFA-om i do 2022. godine bit će ekskluzivni  partner FIFA-e.

 

 

 

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here