U Bijeljini održana konferencija „Brendiranje domaćih proizvoda – Naše je bolje“

Konferenciji su prisustvovali brojni proizvođači iz semberske regije koji su imali priliku i da održe prezentaciju svojih proizvoda u Tržnom centru Spektar.

524

Ministar trgovine i turizma Predrag Gluhaković otvorio je u Bijeljini Konferenciju “Brendiranje domaćih proizvoda – Naše je bolje” rekavši da je cilj da se na najbolji način zaštiti domaća proizvodnja i promovišu domaći proizvodi.

Na Konferenciji koju je organizovalo Ministarstvo trgovine i turizma, ministar Gluhaković naveo je da postoje načini zaštite i promocije domaće proizvodnje koju je neophodno učiniti što primamljivijom stranom tržištu, te omogućiti izvoz domaćih proizvoda. On je podsjetio da je Ministarstvo trgovine i turizma konferencije organizovalo i u drugim gradovima u Republici Srpskoj, navodeći da su privrednici koji su željeli da unaprijede proizvodnju imali višestruke koristi od ovakvih skupova na kojima su upoznati o mogućnostima zaštite i plasmana, kao i njegove promocije.

“Rezultati su veoma dobri i na ovom području svakako to najbolje pokazuju preduzeća Spektar drink i Mljekara Dule koja su napredovala u pogledu pakovanja, sadržaja, a posebno kvaliteta proizvoda. Tu su i Sava Semberija, firma Tanasić, te San Marko koji su unaprijedili svoju proizvodnju i brend”, rekao je ministar Gluhaković. On je naveo da je u svim trgovačkim centrima primjetan porast broja domaćih proizvoda, te da će u narednoj godini biti pozvani svi trgovački centri da obezbijede prostor isključivo za domaće proizvode.

Konferenciji su prisustvovali brojni proizvođači iz semberske regije koji su imali priliku i da održe prezentaciju svojih proizvoda u Tržnom centru Spektar.

Na Konferenciji, kojoj su prisustvovali predstavnici lokalne uprave i Područne privredne komore Bijeljina, obrađena je tematika brendiranja domaćih proizvoda u Republici Srpskoj, predstavljene su aktivnosti Ministarstva u kampanji “Naše je bolje”, a razgovarano je i o značaju oznake kvaliteta hrane kao brenda za Evropu.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here