Samsung je predan izradi proizvoda vrhunske kvalitete i svaku prijavljenu poteškoću koju su korisnici iskusili s proizvodom shvatamo jako ozbiljno. Kao odgovor na nedavno prijavljene poteškoće u slučaju novog Galaxy Note7 pametnog telefona, proveli smo detaljnu istragu i uočili poteškoće s baterijom.

Zaključno s 1. septembrom 2016. godine zaprimili smo 35 prijava ovih slučajeva u cijelom svijetu, te provodimo temeljitu istragu s dobavljačima, kako bi utvrdili potencijalno zahvaćene baterije. Međutim, budući da je sigurnost naših korisnika najvažnija, obustavili smo prodaju Galaxy Note7 pametnog telefona. Korisnicima koji već posjeduju Galaxy Note7 pametni telefon, u narednim sedmicama ćemo besplatno zamijeniti trenutni uređaj s novim.

Svjesni smo mogućih neugodnosti koju je ova situacija mogla prouzročiti. Međutim, ovako ćemo osigurati da Samsung nastavi izrađivati proizvode vrhunske kvalitete. Blisko sarađujemo s partnerima kako bi osigurali da zamjena uređaja bude što je moguće jednostavnija i učinkovitija.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here