Njegov motor daje 550 KS, što znači kako će do 100 km/h stići čak i brže nego M4 CSL sa samo zadnjim pogonom, i to za 0.3 s. A pritom ima četvora vrata i osjetno je praktičniji.
Uz 550 KS trolitrenog biturbo šestcilindraša valja spomenuti i 650 Nm okretnog momenta. 100 km/h apsolvirat će nakon 3.4 sekunde, a kazaljka će pokazati 200 km/h nakon samo 11.1 sekundu.
Da, ima pogon na sve kotače, a pritom nema limita – juri sve do 302 km/h. Ipak se mora napraviti razlika prema M4 CSL i njegovih 307 km/h.
Automobil će se isporučivati sa semi-slick pneumaticima, a početak prodaje je tempiran za ožujak ove godine. Poznata je i cijena – kreće od 146.000 eura u Njemačkoj. Znak raspoznavanja nove ljute izvedbe nećete lako naći.
Sprijeda je identičan kao M4 CSL limitiran na svega 1000 primjeraka. Tu su i žuta dnevna svjetla, a crveni obrub imaju samo “bubrezi”.
Karbonskih elemenata je sada više, a dodamo li svemu završetak izduva od titana i kovane feluge, vaga će na koncu pokazati 1765 kg.
To je 140 kg više od CSL-a, ali i nekih dvadesetak manje od M3 Competition xDrivea.
Pogled u kabinu otkriva standardna školjkasta sjedišta od karbona, a na crne presvlake u kombinaciji kože i Alcantare nadovezali su crveni detalji i dekoracija u karbonu.
I na kraju jedno poređenje. M3 CS je oko 20.000 eura jeftiniji od M4 CSL-a, ali i gotovo 50.000 eura skuplji od M3 Competition xDrivea, prenosi Index.hr.