Škoda Auto je u Nacionalnom tehničkom muzeju u Pragu zvanično predstavila jedan od dva Škoda Fabia RS Rally2 prototipa, namijenjenog za asfaltne staze. Tom prilikom je u čast više od 120 godina dostignuća ove kompanije u motosportu izložen i motocikl L&K CCR. Služio je kao osnova za pobjedničko učešće u prvenstvu Dourdan 1905. godine. Osim toga, posjetitelji mogu pogledati i otvoreni automobil L&K RK/M koji je prije 110 godina slavnom grofu Aleksandru “Saši” Kolowratu osigurao pobjedu.
Michael Oeljeklaus, član Uprave za proizvodnju i logistiku ŠKODA AUTO, ističe: “Motosportske izvedbe Škoda Fabia se na međunarodnim stazama za utrke već decenijama uspješno suprotstavljaju konkurenciji. To na impresivan način pokazuje da su naša kompanija i Češka Republika širom svijeta poznati po tehničkoj izvrsnosti, izvanrednoj preciznosti proizvodnje i maksimalnoj pouzdanosti u automobilskoj industriji. Trenutni Fabia RS Rally2 ima sve preduslove da nastavi uspjeh svog prethodnika i da oblikuje dugu tradiciju motosporta našeg brenda u godinama koje dolaze. Drago mi je što danas predajemo jedan od dva prototipa u zbirku vozila Narodnog tehničkog muzeja, čime održavamo dugogodišnje partnerstvo sa ovom izvanrednom kulturnom institucijom“.
Škoda Fabia Rally2 se temelji na naslijeđu jednog od najuspješnijih svjetskih trkačih vozila posljednjih godina. Za svoj najnoviji model, odjel Škoda Motorsport razvio je novi motor, poboljšao upravljanje, pogon i elektroniku i dodatno poboljšao sigurnost vozača i suvozača. Opsežna testiranja na asfaltu, šljunku i ledu u različitim vremenskim uslovima rezultirala su automobilom za utrke koji je idealan za vozače koji teže ka pobjedama i titulama.
Fabiju RS Rally2 pokreće 1,6l četvorocilindrični motor sa turbo punjenjem. Zasnovan je na 2.0 TSI motoru iz EA888 porodice benzinskih TSI pogonskih sklopova koji se također nalaze ispod haube aktuelnih Škoda RS modela. Trenutna verzija ima snagu od približno 214 kW (289 KS). Maksimalni obrtni moment od 430 Nm prenosi se na sva četiri točka preko optimiziranog sekvencijalnog mjenjača sa pet brzina i diferencijala. Šira karoserija i duže međuosovinsko rastojanje poboljšavaju raspodjelu težine.