Saradnja i strateška partnerstva ključni za jačanje poduzetništva

76

Prva ORBIZ konferencija koja je organizirana danas u Sarajevu pod sloganom “Sinergija uspjeha”, rezultat je partnerstva, saradnje i vizije da je vrijeme da se jače i bolje radi na promociji poduzetništva, edukaciji zasnovanoj na znanju i iskustvima ljudi koji dolaze iz realnog sektora, te umrežavanju koje znači nove saradnje i partnerstva.

ORBIZ konferencija, namijenjena malim i srednjim kompanijama, zajednički je projekat dviju poduzetnica – osnivačice i direktorice kompanije Bizbook d.o.o. Erne Šošević i suosnivačice i direktorice OREA Bazaara d.o.o. Senite Slipac koje godinama rade sa privrednicima pokušavajući da im pokažu njihove vrijednosti, da ih umreže i da im omoguće prostor za rast.

“Ovo je bila priča koju smo nas dvije zajedno pokrenule, gdje nam je Fondacija 787 dala podršku u smislu svojih kapaciteta. Oni također dugo rade i podržavaju poduzetnički eko sistem tako da je ovo bio jako dobar spoj da ujedinimo naše platforme, korisnike i klijente, da im damo mogućnost da surađuju, da predstave svoje proizvode i usluge, ali prije svega da se edukuju u smislu da čuju i realne priče stanja na tržištu od ljudi i kompanija koje su ostvarili sjajne rezultate”, navela je Šošević.

Svi govornici na konferenciji, kako je dodala, su iz realnog sektora i dolaze iz branši koje su zanimljive njihovim klijentima kao što su marketing, uvoz, izvoz, upravljanje ljudskim resursima i druge teme koje će im dati smjernice kako da još bolje posluju.

“Interaktivna poslovna platforma za umrežavanje kompanija Bizbook.ba trenutno okuplja 1.400 kompanija, a mi im omogućujemo prostor gdje mogu predstaviti svoje proizvode i usluga i gdje se mogu povezivati direktno na osnovu te ponude i potražnje”, navela je Šošević.

Kroz saradnju i umrežavanje, kako je navela Slipac, mali i srednji poduzetnici mogu riješiti mnogo svojih problema i unaprijediti poslovanje.

“Osnovni cilj konferencije je upravo da se ljudi povežu, da vidimo koji su trendovi i čujemo uspješne priče u BiH i iskustva aktera u e-commercu, odnosno online svijetu i kako možemo svi mi, koji želimo da se okrenemo ka online svijetu, što bolje to prilagodimo svojim biznisima. Bez online prisustva i poslovanja smatram da nema budućnosti”, dodala je Slipac.

Jedan od govornika na konferenciji je i predsjednik Asocijacije “eComm” Jasmin Marić koji se posebno osvrnuo na temu online trgovine.

“Kada je riječ o digitalizaciji svima je jasno i prepoznatljivo koliko se brzo mjenjaju trendovi i po meni bi najkorisnija vještina bila brzina usvajanja znanja, praćenje stanja na tržištu i adaptiranje na brze promjene. Naša pozicija geolokacijski je prilično afirmativna zato što nam dozvoljava da takve trendove brzo vidimo i usvojimo”, dodao je Marić.

Informatička pismanost u BiH je, prema njegovim riječima, prilično visoka, kao i penetracija interneta barem kada je riječ o osnovima digitalizacije i to su dobri preduslovi da se  brzo i lako prate trendovi.

Suosnivačica brenda Pavone Josipa Marić ispričala je da su sa proizvodnjom ženskih odjevnih predmeta započeli u maloj šivaonici i da su vremenom uspjeli širiti posao putem objava na društvenim mrežama. Kasnije su se predstavili na OREA Bazaaru gdje su proširili krug klijenata i partnera, a posebnu pomoć dobili su i u vidu web shopa i na taj način postali dostupniji kupcima.

Tokom konferencije predstavljeni su trenutni trendovi u oblasti marketinga, logistike i e-commerca, te je naglašena važnost prilagođavanja potrebama kupaca i tranzicije poslovanja koja mora biti usmjerena na budućnost i nove tehnologije.

Sponzori konferencije su: Ministarstvo privrede Kantona Sarajevo, ProCredit banka, te kompanije BINGO, Sinmax i Leda.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here