Kantić: Tešanjski sajam ostvario rezultate iz rekordne 2019. 

Predsjednik Udruženja privrednika "Biznis centar Jelah - Tešanj" Semir Kantić, ističe kako su ove godine "samo nastavili gdje su stali".

90

Predsjednik Udruženja privrednika “Biznis centar Jelah – Tešanj” Semir Kantić, inače vlasnik kompanije “SSAM Plast” d.o.o., ističe kako su ove godine “samo nastavili gdje su stali”.

Svi prostori, kako vanjski tako i unutrašnji, podvlači on, popunjeni su pa su i ove godine, iako je globalna kriza zbog pandemije koronavirusa i rata u Ukrajini, kao organizatori ovog sajma, koji će trajati do 24. septembra, više nego zadovoljni.

“Uspjeli smo ostvariti rezultate koje smo imali 2019. godine, a 2019. godina je za Udruženje privrednika i tešanjski sajam bila rekordna godina. Ove godine imamo više od 300 izlagača, a očekujemo oko 10.000 – 15.000 posjetilaca. Ove godine, za razliku od prethodnih godina, imamo značajni broj predstavnika stranih kompanija”, kazao je Kantić u razgovoru za Fenu.

Osim izlagača iz zemalja regiona – Slovenije, Hrvatske, Srbije, Crne Gore, Sjeverne Makedonije i Bosne i Hercegovine, svoje proizvode izlažu i izlagači iz Njemačke, Poljske, Španije, Italije, Belgije, Nizozemske, Turske, SAD-a, Japana.

“Ostvarili smo zadane ciljeve sa ovim sajmom. I više smo nego zadovoljni”, kaže Kantić.

Udruženje privrednika “BC Jelah – Tešanj”, ističe on, datira još od kraja proteklog rata, kada je formirano kao trgovačka zadruga.

“Grupa tadašnjih privrednika odlučila je da napravi jednu vrstu banke za kompanije i firme koje su tada, odmah iz rata, startale. Ali, 2001/2002. godine, Udruženje je poprimilo svoj trenutni oblik i sada okupljamo 220-250 kompanija s prostora opštine Tešanj, ali i iz drugih opština, jer članice mogu biti sve kompanije iz BiH, samo da prihvate naš statut”, pojašnjava Kantić.

Kako je ocijenio, tešanjska privreda je u prvom polugodištu ostvarila izvoz od oko 480.000.000 KM, a najznačajnije i najveće članice tog udruženja su Grupacija “HIFA Oil”, koja ima oko 20 sestrinskih firmi, zatim “MADI”, “AS”, “Prevent”…

“Imamo veliki broj kompanija koje na godišnjem nivou ostvaruju promet od oko 1,5 milijardi KM. Budućnost Udruženja i organizovanja sajmova je, kao što vidim, svijetla. Očekujemo da će sajam iduće godine biti veći – na većem prostoru, sa većim brojem izlagača, s većim brojem i medija koji će biti tu prisutni. Tako da, kao i uvijek u Tešnju, razmišljamo na veliko”, podvlači Kantić.

Navodi kako još uvijek nisu u okviru udruženja raspravljali o novom, većem sajamskom prostoru, ali kaže da uvijek postoji opcija da “ostvare snove” o vlastitom izložbenom prostoru. To je nešto čemu će svakako težiti u budućnosti.

IZVORFena
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here