dm lider održivog razvoja u BiH

U organizaciji UNDP-a održan izbor četvrte generacije biznis lidera održivog razvoja

8

Na ovogodišnjem, četvrtom po redu izboru biznis lidera održivog razvoja u BiH, u kojem je sudjelovalo više od 200 poslovnih subjekata, predstavnika realnog sektora, kompanija dm drogerie markt BiH proglašena je apsolutnim pobjednikom Nagrade za biznis lidere održivog razvoja u BiH za 2022. godinu.

Godišnja nagrada za biznis lidere održivog razvoja ima za cilj da promovira aktivnosti privatnog sektora u polju održivog razvoja u BiH, a sama dodjela nagrada motivira preduzeća da stvore kvalitetna radna mjesta te poboljšaju svoje poslovne modele u cilju održivog razvoja.

Izbor je održan kao dio programa „Okvir za realizaciju Ciljeva održivog razvoja kao temelj za održiv i inkluzivan rast u Bosni i Hercegovini“ (SDG2BIH), koji finansira Švedska, a implementira Razvojni program Ujedinjenih nacija (UNDP) u BiH u partnerstvu s UNICEF-om i UN Women kao dio podrške vlastima u Bosni i Hercegovini pri implementaciji Okvira za realizaciju Ciljeva održivog razvoja u BiH.

Ova značajna nagrada potvrda je posvećenosti dm-a da ciljeve održivog razvoja iz Agende 2030, čiji potpisnik je Bosna i Hercegovina, uvrsti u svoj poslovni model te tako doprinese bržem i sigurnijem razvojnom putu naše zemlje ka održivosti. Naime, potpisom Agende 2030, Bosna i Hercegovina se, zajedno sa 192 članice Ujedinjenih nacija, obavezala da će težiti realizaciji 17 ciljeva koji, između ostalog, podrazumijevaju borbu protiv tiranije, siromaštva i neimaštine te oporavak i zaštitu planete.

Dodjela nagrada upriličena je sinoć u Sarajevu, a u ime kompanije dm drogerie markt BiH nagradu je preuzeo direktor Damir Šlosel i tom prilikom izjavio:

„Kompanija dm stavljajući čovjeka u središte svoga poslovanja nastoji kroz nacionalne inicijative i lokalni angažman pružiti podršku zajednici u kojoj posluje. Naša dugoročna opredijeljenost usmjerena je ka kontinuiranom djelovanju u duhu održivosti i odgovornog postupanja prema prirodnim resursima te kreiranju radne sredine koja će omogućiti svim zaposlenicima da međusobno uče jedni od drugih, da se ophode jedan prema drugome kao čovjek prema čovjeku, ali i da prihvaćaju individualnost svakog pojedinca. Kroz naše poslovanje težimo da zajedno s našim partnerima prepoznamo stvarne potrebe kupaca nudeći im ponudu koja ima jedinstvenu kombinaciju proizvoda i usluga po najboljim cijenama.“

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here