Najbolja Opel Astra do sada

Astra vozi na novoj generaciji EMP2 platforme, što joj omogućava pametnija rješenja smještanja baterija za hibridni model, ali i pogonskog sklopa potpuno električnog modela koji na tržište dolazi iduće godine.

87
Astra

Krajem prošle godine nova Astra je stigla u evropske salone, a početkom aprila smo i mi bili gosti regionalnog uvoznika na prezentaciji novog modela za bosanskohercegovačko tržište. Jednodnevno druženje organizirano je na relaciji Sarajevo-Konjic-Sarajevo sa uvodnim upoznavanjem i ugodnom pauzom.

Generacija L

U Opelovoj nomenklaturi šesta generacija nosi oznaku L, a ako u prodajne rezultate uključimo i sve predhodne generacije Kadetta, Opelov kompakt kroz generacije je jedan od najprodavanijih modela na svijetu ikada. Što se tiče generacije L, to je potpuno novorazvijeni automobil od strane Stellantis grupacije, tačnije PSA odjela. U poređenju sa prethodnom generacijom, dodatne centimetre su dobile širina i međuosovinski razmak, a nove kubne decimetre prtljažnik.

Astra vozi na novoj generaciji EMP2 platforme, što joj omogućava pametnija rješenja smještanja baterija za hibridni model, ali i pogonskog sklopa potpuno električnog modela koji na tržište dolazi iduće godine. No, bez obzira na platformu, motore i mjenjače, a iz Opela vole istaknuti da je Astra L njemački auto razvijan i dizajniran u sjedištu kompanije u Rüsselsheimu.

Dakle, nije tajna da pogonske agregate nova Astra dobija sa Stellantisovih polica od (sada) bratskog PSA u vidu benzinskih 1.2 (110 i 130 konjskih snaga), dizelskih 1.5 (130) i hibridnih 1.6 (180 i 225 konjskih snaga) jedinica. Mjenjači u ponudi su MT6 AT8.

Upravo slabiju plug in hibridnu verziju smo vozili u gradskoj gužvi te u jednom smjeru izvan grada. Tako za vrijeme popodnevne špice benzinski motor skoro potpuno miruje. Bešumnim kretanjem na baterije smo se odvezli sve do izlaza na magistralnu cestu i autoput. A kada se javila potreba za većim brzinama, u pomoć pogonu priključio se 1.6 turbo benzinski motor, dobro poznat iz mnogobrojnih PSA i BMW modela.

“To je to”

Dinamiku vožnje diktiraju parametri punjenja i pražnjenja baterije pa pažljiv vozač može ostvariti izuzetno niske prosjeke potrošnje, ali uvećana težina sklopa u odnosu na konvencionalni pogon se itekako osjeti. Hibrid isključivo dolazi uparen sa osmostepenim automatikom, za koji moramo reći, da odrađuje odličan posao. U povratku prema Sarajevu smo vozili dizelsku varijantu sa AT8 i subjektivno mišljenje da u ovoj klasi za uloženo/dobijeno i dalje – “to je to”. Motor, također, od prije poznat, ali sada još fino dorađen i uglađen sa raskošnim obrtnim momentom i malom potrošnjom.

U unutrašnjosti je Opel uradio “detox” od nepotrebnih prekidača i komplikovanih komandi pa je ispred vozača sada ekran koji se iz jedne cjeline proteže do sredine kabine, ergonomski zakrenut kako je to sada i moderno. Vozač radi svoj posao, uz asistenciju mnogo, sada već neizostavnih sigurnosnih i inih sistema te je većina njihovih parametara prikazana na head up displeju. Prednja sjedišta će se uz doplatu zvati Aktion Gesunder Rücken (AGR) i primjer su udobnosti i zadaća za mnoge proizvođače. Mjesta ima dovoljno mada smo na zadnjoj klupi očekivali više. Opel nas je već navikao da je pionir u oblasti modernizacije svjetala, pa tako i nova Astra koristi ista u LED pixel tehnologiji i trenutno predstavljaju vrh u klasi.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here