Ocjena poslovnog ambijenta 2021. godine: Đahid Muratbegović, Igman d.d. Konjic, direktor

U kakvom su poslovnom ambijentu poslovale domaće kompanije, saznajte kroz njihove odgovore na pitanja.

128

Kraj godine vrijeme je sumiranja godišnjih poslovnih rezultata i donošenja novih poslovnih planova i odluka. Predstavnici naših kompanija za Business Magazine govorili su o, unatoč brojnim izazovima, ostvarenim poslovnim rezultatima u protekloj godini i otkrili nam nove planove i ideje. U kakvom su poslovnom ambijentu poslovale domaće kompanije, saznajte kroz njihove odgovore na pitanja.

  1. Kako ocjenjujete poslovni ambijent u BiH u 2021. godini?

Nakon izrazito teške 2020. godine i poslovanja u pandemijskim okolnostima, potpunog obustavljanja poslovnih aktivnosti i blokada, za 2021. godinu se može reći da je godina oporavka i prihvatanja uvjeta poslovanja u specifičnim okolnostima. Ako govorimo o metalnom sektoru, podsjetit ću da je to tradicionalno najuspješnija grana privrede u BiH i da čini više od 30 posto ukupnog izvoza zemlje. Namjenska industrija je i u 2021. godini, iako suočena s velikim izazovima ostvarila zavidne rezultate kada je izvoz u pitanju. Kompanija Igman d.d. Konjic 2021. godinu okončat će s određenim rastom prihoda u odnosu na 2020.

2.S kojim izazovima u poslovanju ste se susretali?

Poslovati na međunarodnom tržištu vojne industrije, takmičiti se na tenderima s velikim svjetskim proizvođačima, odgovarati zahtjevima velikih vojnih sila, zadržati postojeća i otvoriti nova tržišta… i pri tome poslovati s dobiti, samo po sebi je izazov. Promjene na globalnom tržištu evidentne su i određeni problemi neizbježno su dotakli i Igman d.d. Konjic. Od negativnih kursnih razlika, naglog skoka cijena materijala na berzama, preko problema u transportu pa do organizacije same proizvodnje u uslovima kada su epidemiološke mjere na snazi.

3.Kakvi su planovi Vaše kompanije za 2022. godinu?

Naši strateški ciljevi primarno se odnose na razvoj novih projekata kako bi se zadržala postojeća poziciju na svjetskom tržištu. Izdvojit ću da je veći udio na komercijalnom tržištu jedno od strateških opredjeljenja kompanije Igman. Određene aktivnosti u tom pravcu daju rezultate i već imamo sklopljene ugovore za američko tržište. Naš plan poslovanja za 2022. kao i prethodnih godina bit će kreiran u realnim okvirima i mogućnostima koje su nam trenutno na raspolaganju. Proizvodnja i distribucija proizvoda namjenske industrije po definiranim standardima kvaliteta, usavršavanje zaposlenih, razvoj vještina timskog rada, razvoj imidža kompanije koji će omogućiti veće povjerenje kupaca na svjetskom tržištu, misija je i u 2022. godini

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here