Evropskoj autoindustriji prijeti potpuno zaustavljanje

Sada postoji i prijetnja nedostatkom magnezija

66

Osim nedostatka čipova, sada postoji i prijetnja nedostatkom magnezija koja stvara rizik da će se cijela automobilska industrija zaustaviti.

Kina se suočava s ozbiljnim nedostatkom energije. Kinezi su su najveći proizvođači magnezija i trenutno proizvode samo malu količinu za izvoz.

Razna tijela oglašavaju zvono za uzbunu jer je preostalo dovoljno magnezija da traje najviše dva mjeseca.

Magnezij se uglavnom koristi u automobilskoj industriji za proizvodnju aluminija. Aluminij je idealan za dijelove koji moraju imati malu težinu, ali još uvijek čvrstu konstrukciju. U biti, bez aluminija niti jedan automobil neće sići s proizvodne trake.

Kina je trenutno najveći proizvođač magnezija u svijetu. Više od 85 posto svjetske proizvodnje u rukama je ove velesile. Gotovo polovina kineske proizvodnje namijenjena je evropskom tržištu, koje koristi gotovo sav isporučen magnezij za proizvodnju aluminija.

Kina ne bi bila Kina da nije u potpunosti iskoristila ovaj monopolski položaj. Međutim, Kina se trenutno suočava s ozbiljnom nestašicom energije. Zbog toga 35 od 50 tvornica u gradu Yulinu, odgovornih za najveći dio proizvodnje magnezija, moraju ostati zatvorene.

Preostalih 15 tvornica dobilo je nalog da prepolovi proizvodnju! Kao rezultat toga, Kina je trenutno samo u stanju zadovoljiti potrebe unutar svojih granica, piše HAK.

Situacija na američkom tržištu automobila je nešto bolja. I sama Amerika je proizvođač magnezija, pa ih manjak manje pogađa. Nedostatak magnezija posebno će utjecati na evropske proizvođače automobila. Evropski aluminij, interesna grupa u metalnoj industriji, trenutno poziva evropske vlade da brzo donesu politiku.

Ta bi se politika trebala usredotočiti na povećanje proizvodnje magnezija unutar evropskih granica. Na taj način smanjuje se ovisnost o kineskim proizvođačima. Evropski aluminij ukazuje da će, ako se mjere uskoro ne poduzmu, doći do ozbiljnog nedostatka aluminija u roku od dva mjeseca. Zbog toga će različite industrije, uključujući automobilsku, morati ozbiljno smanjiti proizvodnju, a u najgorem slučaju čak i zatvoriti.

Sada je pitanje šta evropske vlade mogu učiniti kratkoročno kako bi osigurale da automobilska industrija ne stane? U svakom slučaju, čini se da gomilanje zaliha onog što je trenutno još dostupno nije opcija jer magnezij je sam po sebi sirovina koja je vrlo osjetljiva na oksidaciju.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here