Brend je živo biće koje treba upoznati, naučiti da komunicira, obećava i ispunjava obećanja

Najveći konzumenti tehnologija i digitalnih medija jesu mladi ljudi, pa treba dobro razmisliti o tome ko su kupci, i kome se brendovi danas najviše obraćaju.

38

Osmi Sarajevo Marketing Summit uspješno je realiziran, a okupio je marketing industriju regiona, a na kojem je prezentirano više od 20 trendova i tema koje su govorile o #nextlevelu u marketinškim strategijama i komunikaciji, oglašavanju i kreativnom izražavanju.

Tokom dva dana konferencije dominirale su teme o kreiranju contenta, njegovog značaja u diferencijaciji i hiljadama oglasa koje vidimo tokom dana, do toga, kako to marketinški stručnjaci, pojedinci i agencije pomažu brendovima u njihovom rastu i prodaji.

U ogromnom broju poruka, a broje se i do 6.000, koje tokom dana dolaze do samo jedne osobe u Evropi, od ključne je važnosti biti drugačiji.

Danas, kada tehnologija i digitalni mediji imaju najveću ekspanziju, važno je koristiti ih na najbolji način, a to je analiziranje i praćenje potreba i ponašanja kupaca, osluškivanje trendova i reakcija pojedinaca na iste, te nakon toga, započinjanje dijaloga i kreiranje kampanja koje će svaka osoba doživjeti kao lične i povezati se sa proizvodima ili uslugama.

Najveći konzumenti tehnologija i digitalnih medija jesu mladi ljudi, pa treba dobro razmisliti o tome ko su kupci, i kome se brendovi danas najviše obraćaju.

U BiH je danas 86 posto internet korisnika, dok ih 55 posto, aktivno na nivou mjeseca, koristi digitalne medije, a njih 114 posto dolazi sa mobilnih uređaja.

Ono što je pored trendova u komunikaciji i najvažnije, jesu ljudi.
Oni su ključ biznisa, kao i svih odnosa i komunikacije, a znamo da su odnosi sve.

S obzirom na to da danas socijaliziramo doslovno sve, uključujući i naš posao, angažman svih zaposlenika u komunikaciji kompanije i brendova ključ je uspjeha. Ono što zaposlenici govore o svojoj kompaniji, je ono i kako je drugi vide. U toj socijalizaciji, dnevno se na društvenim medijima podijeli 3,2 milijarde fotografija i 720.000 sati videosadržaja.

”Kada govorimo o diferencijaciji i angažmanu kroz sadržaj, vrijeme je da brendovi počnu da se bave temama različitosti i uključivosti, jer bez toga nemaju budućnost. Klinci koji su kupci i followeri brendova su upravo takvi, drugačiji, različiti i takve trebaju biti i kampanje, koje brendovi komuniciraju s njima. Komunikacija treba sadržavati poruke podrške različitostima, da poziva na slobodu i da svi mogu da kažu i pokažu ko su i što su”, navela je u svom predavanju i primjeru iz prakse Manuela Šola, vlasnica marketinške agencije Komunikacijski laboratorij iz Zagreba.

Trendovi u marketingu i oglašavanju govore da više vremena provodimo online nego spavajući, što također pomaže brendovima i kompanijama u kojem pravcu treba da ide njihova komunikacijska transformacija. Jedna osoba dnevno svoj mobilni telefon i društvene medije pogleda svakih šest do deset minuta.

Jedna od poruka konferencije jeste da je ”brend živo biće koje treba naučiti da komunicira, obećava i ispunjava obećanja. To će brendovi i agencije postići samo ako se dobro razumiju u svoju komunikaciju, zajedno otkriju prave probleme i kreiraju kampanju koja će riješiti iste”, poručila je Milena Mijatović, vlasnica marketinške agencije Mint.

”Marketing biznis se ne mijenja, niti će doći do toga. To je industrija ideja i nove inspiracije, novih procesa i istraživanja koja doprinose dobrim idejama. Ako se vratimo na početak pandemije do danas, istraživanja pokazuju da ljude inspiriraju teški i depresivni momenti, i to na način da dođu do potpuno suprotnog, tj. pozitivnog rješenja i jako pametnih ideja”, poručio je Nikola Žinić, co-chairman i chief creative officer reklamne agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Sarajevo Marketing Summit, pored toga što je regionalna platforma za umrežavanja marketara, kreativaca i medija, važno je mjesto susreta i sa zajedničkim klijentima.

”Kada je riječ o klijentima i brendovima, važno je da vjeruju marketinškim stručnjacima i kreativcima, kao što vjeruju doktoru, i puste ih da urade ono što najbolje znaju i energiju koju žive prenesu na brend”, poručio je Bojan Hadžihalilović, kreativni direktor agencije Fabrika.

Govornici 8. Sarajevo Marketing Summita bili su: Julijan Komšić (Ipsos), Elvir Švrakić (Hayat TV), Džemal Šabić (RTVFBiH), Marko Šobot (Una TV), Uroš Bogdanović (Radijski i Podcats expert i konsultant), Erna Saljević (Influenserica i komunikologinja), Adnan Cerić (Youtuber i Gamer), Nedim Muratović (Philip Morris International), Miranda Mladin (Atlantic Grupa), Ejub Kučuk (Mita Group), Aleksander Mitrović (Dtransforma), Manuela Šola (Komunikacijski laboratorij), Siniša Gavrilović (SEO specijalist), Barbara Imenšek (How To LinkedIn s Barbarom), Semir Musić (Lilium), Suzana Tihi Babić (Addiko Bank), Ilhana Hodžić (ADLINK Technology GmbH), Nađa Lutvikadić-Fočo (BH Telecom), Irena Miličević-Vukoja (Mercator BH), Nikola Žinić (Bruketa&Žinić&Grey), Milena Mijatović (Mint) i Bojan Hadžihalilović (Fabrika), Ismir Omeragić (Workbee) i Malik Hodžić (Workbee).

Organizator konferencije marketinška agencija Altermedia. www.marketing-summit.ba

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here