Njemačka automobilska kompanija Daimler AG suočavao se sa velikim promjenama tokom restrukturiranja. Naime, s jedne strane, grupa će se ove godine podijeliti u dvije nove, nezavisne firme: Mercedes-Benz za automobile i kombije i Daimler Truck za kamione i autobuse.
Proizvođač automobila, s druge strane, želi da postane klimatski neutralan prije 2039. godine i mora da svoju proizvodnju potpuno pretvori u elektromobilnost. Međutim, da bi mogao da finansijski podnese velika ulaganja, Daimleru slijedi stroga štednja i to će imati dalekosežne posljedice na zaposlene Grupe, piše Večernji list.
Samo u šest njemačkih fabrika postoji rizik od 20.000 otpuštanja radnika. Direktor Daimlera Ola Källenius je prošle godine najavio program otpremnina koji je, prema tvrdnjama kompanije, dobrovoljan.
Inžinjer u ranim 40-ima koji je u firmu došao nakon završetka studija može da se nada otpremnini do 400.000 eura, a ponudu za odlazak je već prihvatilo više od 3.500 zaposlenih, saznaje Business Insider. Portparol kompanije je naglasio da ovaj broj ne uključuje zaposlene koji su napustili Daimler u djelimičnoj penziji ili su otišli u penziju. Inače bi broj bio znatno veći, rekao je portparol.
Nisu svi oduševljeni programom otpremnina. “Ne želimo otpremnine”, rekao je za njemačke medije zaposleni u Untertürkheimu, koji bi radije vidio novac uložen u daljnji razvoj. Posao trenutno ide dobro. Odlazak nekih kolega bi zato napravio “rupe”.