Poboljšajte zdravlje mozga

Kako bi vaše pamćenje bilo bolje, a mozak zdraviji morate poduzeti određene aktivnosti kako bi ga stimulirali. Bilo da se radi o zdravoj prehrani, učenju novih stvari, realizaciji novih projekata ili fizičkoj aktivnosti najbitnije je da odaberete pravu aktivnost za sebe.

7
Mozak

Mozak treba energije koliko i ostatak tijela, a ljeto je savršeno vrijeme da se fokusirate na zdravlje svog mozga. Mogli biste započeti novi projekt bilo da se radi o poslu, obrazovanju ili nečem kreativnom ili čak fizičkom. Vaš mozak je najzdraviji kad se stimulira pa ga aktivirajte ovog ljeta. Postoji puno zabavnih načina za poboljšanje zdravlja mozga koji ne moraju nužno biti zahtjevni. Ključno je odabrati pravu aktivnost za sebe.

Naučite nešto novo

Nikad nemojte prestati učiti. Zašto ne iskoristiti priliku za obrazovanje ili profesionalni razvoj? Možda postoji predmet koji ste oduvijek željeli proučavati, ali za njega nikad niste imali vremena. Možete razgovarati sa svojim poslodavcem o kursevima osposobljavanja. Ove vrste kvalifikacija otvorit će vam vrata u budućnosti, kao i stimulirati vaš mozak.

Naučite strani jezik

Ako ovo ljeto putujete u inozemstvo, zašto ne biste razmislili o učenju nekih lokalnih fraza? Učenje jezika kasnije u životu može biti vrlo korisno jer bi moglo poboljšati kognitivne funkcije poput memorije. Ako želite da vaš mozak ostane zdrav u starijim godinama, razmislite o učenju stranog jezika.

Jedite svježu ribu

Istraživanja su pokazala povezanost zdravlja mozga i konzumacije ribe. Većina riba sadrži omega-3 masne kiseline koje su izvrsne za vaš mozak. Također je dobar izvor nemasnih proteina.

Osmislite projekat

Neka vas ovo ljeto zaokuplja neki projekat. Ako ste imali na umu projekat uređenja kuće, sada je vrijeme za početak. Možete se baviti i vrtlarenjem ili uređenjem okoliša. Fokusiranje uma na ovakve projekte zahtijeva dubok nivo angažmana.

Izađite u prirodu

Prema istraživanjima, kontakt sa prirodom vrlo je koristan za ukupnu dobrobit. Pomaže vam u sticanju perspektive, poboljšanju raspoloženja, opuštanju i punjenju energijom. Ako ga želite učiniti edukativnijim, možete se informirati o lokalnoj flori i fauni. Pokušajte posjetiti zaštićena područja i istražiti različite vrste koje tamo obitavaju.

Nađite se s prijateljima

Druženje je korisno za vašu mentalnu dobrobit i može pomoći u smanjenju stresa. Ljeto je savršeno doba godine za zajedničko druženje na otvorenom. Organizirajte vrtnu zabavu za svoje prijatelje ili porodicu ili idite na izlet.

Poboljšajte svoje vještine rješavanja problema

Ako vi i vaši prijatelji volite grupne igre i aktivnosti, možete rezervirati nešto što stvarno testira vaše vještine rješavanja problema, poput escape rooma, naprimjer. To čak možete i virtualno. Imat ćete izbor zagonetki koje ćete morati riješiti i morat ćete sarađivati kako biste pronašli rješenja.

Isprobajte novi sport ili aktivnost

Budite fizički aktivni ovog ljeta, iako je to izazov po vrućini. Istraživanja su pokazala da vježbanje štiti zdravlje mozga, pomaže u ublažavanju stresa, aktivira zdravu cirkulaciju, poboljšava zdravlje srca, a omogućuje vam i razvijanje određenih vještina. Ako vam dosadi isti način vježbanja, isprobajte novi sport ili aktivnost.

Izađite iz svoje zone udobnosti

Najbolje za zdravlje mozga je izaći iz zone udobnosti i isprobati nešto novo. To može biti bilo koji novi sport, različiti projekti vezani uz posao, učenje ili čak upoznavanja novih ljudi. Cilj je samog sebe izazvati. Na kraju ćete možda pronaći novi hobi ili poboljšati svoje vještine.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here