Atlantic Grupa ostvarila značajan rast prihoda i profitabilnosti u prvoj polovini 2021.

Posebno raduje organski rast prodaje od gotovo devet posto u odnosu na prvo polugodište 2019. godine, u kojoj je Atlantic ostvario najviše prihode ikada

71

Atlantic Grupa je u prvoj polovini 2021. godine zabilježila prihod od prodaje u iznosu od 359,7 miliona eura, što u odnosu na isti period lani predstavlja rast od 9,7 posto. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 51,6 miliona eura, što je bez jednokratnih stavki 6,7 posto više nego u prvom polugodištu prošle godine. Kompanija je ostvarila neto dobit od 29  miliona eura, što predstavlja rast od 18 posto kad se isključe jednokratne stavke.

“Atlantic Grupa je u prvom polugodištu 2021. ostvarila rast u svim poslovnim i distribucijskim područjima, što je, u odnosu na isti period lani, posljedica i bolje epidemiološke situacije na svim tržištima te popuštanja mjera za suzbijanje pandemije. Posebno smo ponosni na činjenicu da smo, uprkos svim izazovima, ostvarili organski rast prodaje od gotovo devet posto u odnosu na prvo polugodište 2019. – godine u kojoj smo imali najviše prihode ikada. Zabilježili smo također novu najvišu cijenu dionice te smo isplatili i najvišu dividendu ikada. Svjesni smo da će i nadolazeće razdoblje biti epidemiološki izazovno, pri čemu naši prioriteti ostaju isti: zdravlje i sigurnost naših uposlenika, osiguranje nesmetanog nastavka proizvodnje i kontinuirano snabdijevanje naših kupaca i potrošača te društvena odgovornost u najširem smislu“, komentarisao je predsjednik Uprave Emil Tedeschi.

Pića, Donat i Kafa predvodnici rasta prodaje

Najbolji rezultat među poslovnim područjima ostvarili su strateška poslovna područja Pića, čiji je vodeći brend Cedevita, s rastom od 16,1 posto, Donat s rastom od 15,8 posto te Kafa, pojedinačno najveća kategorija sa udjelom od 20,5 posto u ukupnom prihodu i nosećim brendovima Barcaffe i Grand kafa, koja je rasla 10,3 posto. Među distribucijskim područjima prednjače Hrvatska s rastom od 10,6 posto i Srbija s rastom od 9,7 posto. Valja istaknuti i to kako su dva nova brenda – čokolada Jimmy Fantastic i paleta proizvoda na bazi zobi Boom Box, uspješno lansirani u martu i aprilu na tržištima Hrvatske i Slovenije, s izvrsnim početnim prodajnim rezultatima i sjajnom perspektivom na tržištu.

Nova tvornica i nova saradnja

Atlantic Grupa je, s obzirom na odličan razvoj poslovanja i planove rasta u kategoriji delikatesnih namaza, u martu započela ulaganje u izgradnju nove tvornice proizvoda pod robnom markom Argeta i to na području opštine Kneginec u okolini Varaždina. Investicija ukupne vrijednosti više od 50 miliona eura odvijat će se u nekoliko faza, a novi proizvodni pogon prema planu bi trebao biti pušten u rad u roku od 15 mjeseci od ishođenja građevinske dozvole. Realizacijom svih faza projekta planirano je otvaranje i do 150 novih radnih mjesta. U julu su pak Atlantic Grupa i Barry Callebaut, vodeći svjetski proizvođač visokokvalitetnih proizvoda od čokolade i kakaa, sklopili ugovor o saradnji, koja će unaprijediti proizvodnju Atlanticovog etabliranog portfolija u asortimanu čokolada. Atlantic Štark je prvi regionalni strateški partner kompanije Barry Callebaut i njene tvornice u Novom Sadu, a ovo partnerstvo potvrđuje Atlanticovo usmjerenje na daljnji razvoj glavnih brendova u ključnim kategorijama.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here