Uprava Gebrüder Weiss (sa lijeva) Jürgen Bauer, Peter Kloiber, Wolfram Senger-Weiss (predsjednik) i Lothar Thoma (izvor: Gebrüder Weiss / Gnaudschun / februar 2020.).

Internacionalna transportna i logistička kompanija Gebrüder Weiss ostvarila je u poslovnoj 2020. godini neto promet od 1,77 milijardi eura. To odgovara povećanju prometa od 3,7 posto u poređenju sa prethodnom godinom (2019: 1,71 milijardi eura). Na taj način kompanija nastavlja svoj kurs rasta iz proteklih godina. “Presudno za pozitivan bilans je to što smo i tokom korona krize ostali fleksibilni i potpuno spremni za rad – i to u svim poslovnicama širom svijeta. Usprkos ponavljajućim fazama lockdowna i globalnom nedostatku teretnog prostora uspjeli smo da ponudimo uvijek prikladna transportna rješenja našim klijentima. Naši zaposlenici su u teškim uslovima pružili izvrstan rad”, govori Wolfram Senger-Weiss, predsjednik uprave kompanije Gebrüder Weiss.

Wolfram Senger-Weiss, predsjednik uprave Gebrüder Weiss (Izvor: Gebrüder Weiss / Gnaudschun).

Best of Both Worlds: Strategija digitalizacije se dokazala

Prekretnicu u procesu digitalizacije kompanija je u 2020. napravila sa uvođenjem novog korisničkog portala myGW. Online platforma omogućuje jednostavan, brz i direktan pristup svim uslugama firme Gebrüder Weiss i pruža informacije o transportnim i logističkim nalozima u stvarnom vremenu. “Naša strategija digitalizacije ‚Best of Both Worlds‘ – dakle povezivanje fizičke i digitalne kompetencije – uspješnom se dokazala upravo sada u krizi. Pokazali smo da smo jednako pouzdani kao i inovativan logistički partner. Pozitivne povratne informacije kupaca osnažuju nas u našem strateškom usmjerenju”, kazuje Wolfram Senger-Weiss. Korisnički portal trenutno se koristi u Austriji, Njemačkoj, Švajcarskoj, Češkoj, Mađarskoj i Slovačkoj. Širenje na ostale zemlje planirano je u ovoj godini.

Ekspanzija poslovnica širom svijeta
Kad je riječ o internacionalizaciji Gebrüder Weiss kontinuirano nastavlja svoj put u 2020.godini : U području vazdušnog i brodskog prevoza kompanija Gebrüder Weiss učvrstila  je svoju strukturu poslovnica u Njemačkoj i ušla na tržište u Poljskoj, Južnoj Koreji, Maleziji, Australiji i Novom Zelandu. „Ekspanzije su zbog smanjenih mogućnosti putovanja uglavnom realizovane na daljinu. To je bio poseban izazov za naše timove, koji je uz pomoć digitalnih sredstava komunikacije uspješno i prebrođen “, govori Senger-Weiss. Internacionalna mreža obuhvata  170 poslovnica u 35 zemalja kao i 7.400 zaposlenih (ekvivalent punog radnog vremena). Logistička kompanija je sveukupno investirala više od 70 miliona eura u širenje poslovnica i IT infrastrukturu kao i u akvizicije. Stabilna kvota vlastitog kapitala od preko 60% je važna osnova za snagu kompanije u krizi, kao i sposobnost za daljnji razvoj usprkos nepovoljnim uslovima.

Održivost na oku: CO2 neutralnost do 2030.

Gebrüder Weiss slijedi jasne ciljeve u strategiji održivosti: Emisija CO2 treba biti godišnje smanjena za deset posto, a do 2030. kompanija želi da bude CO2 neutralna. To je ostvarivo između ostalog i sa još više fotonaponskih postrojenja na vlastitim logističkim terminalima kao i većoj upotrebi alternativnih pogona za kamione, kako električnih tako plinskih ili hidrogenskih. Pored ovih mjera svojim kupcima Gebrüder Weiss od prošle godine nudi i mogućnost kompenzacije emisije ugljika putem certifikovanih projekata za zaštitu klime.

Logistička kompanija je u prošloj poslovnoj godini ostvarila privremeni neto promet od 1,77 milijardi eura (izvor: Gebrüder Weiss).

Nestabilna ekonomska situacija u prošloj godini odražava se i na razvoj prometa pojedinih područja poslovanja: Zbog ograničenja i zatvaranja pogona pojedinih kupaca, posebno u drugom kvartalu, područje kopnenog saobraćaja zabilježilo je sa 1,10 milijardi eura minus od 4,3 posto (2019.: 1,15 milijardi eura). Povećana potražnja u online trgovini osigurala je u segmentu Home Delivery porast pošiljki od 29 posto (1,37 miliona pošiljki u 2020.); time je Gebrüder Weiss u Austriji, kao i u više zemalja istočne Evrope vodeća na tržištu. U vazdušnom i brodskom prevozu je sa 470 miliona eura ostvareno povećanje prometa od 23,7 posto (2019.: 380 miliona eura). Uz dobar razvoj poslovanja, posebno u vazdušnom prometu, preuzimanje firme Ipsen Logistics je također imalo pozitivan utjecaj. Uprkos mnoštvu izazova firma DPD Austria, koja je član društva Gebrüder Weiss paketne službe (GWP), transportovala je više od 57 miliona paketa. To je rast veći od deset posto, koji je uspješno realizovan u korona krizi.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here