Ovog Valentinova, dom je tamo gdje je srce

Sentimentalni kupci troše više nego ikad prije u susret Valentinovu, te je tako potrošnja porasla za 180 posto u protekloj deceniji, što pokazuje godišnji Mastercard Love Index

36

Sentimentalni kupci troše više nego ikad prije u susret Valentinovu, te je tako potrošnja porasla za 180 posto u protekloj deceniji, što pokazuje godišnji Mastercard Love Index. Međutim, ove godine dom je tamo gdje je srce, jer parovi planiraju drugačije provesti ovaj dan, ali i drugačije potrošiti svoj novac.

Izvještaj nudi detaljni uvid u potrošačke navike i trendove u susret najromantičnijem danu u godini analizirajući kartične transakcije širom svijeta. U Evropi je kupovina poklona i pretplata na iskustva sedmostruko porasla u proteklih deset godina (za 648 posto), uključujući tradicionalnije poklone i izlaske poput cvijeća (272 posto) i restorana (242 posto). Širom Evrope, na bukete je prošle godine najviše potrošeno u Rusiji , a slijedile su je Švedska i Velika Britanija.

Također, potrošnja na nakit se povećavala iz godine u godinu, sa ukupnim rastom od 119 posto od 2011. godine. Italijani su ti koji su prošle godine najviše potrošili na poklone u vidu nakita, a slijede ih Velika Britanija i Rusija.

Međutim, s obzirom da se većina Evrope i dalje suočava sa lockdown ograničenjima, hrana za ponijeti i restorani sa “pripremi sam“ paketima obroka, šetnje parkom, obroci pripremljeni kod kuće,  filmski maratoni i spa dani kod kuće su idealni načini da parovi romantična iskustva vrate kući ove godine.

Online kupovina je stabilno rasla u posljednjih deset godina i sada je na najvišem nivou ikada – sa rastom od 572 posto u broju online transakcija tokom Dana zaljubljenih u posljednjih deset godina. Gotovo polovina ispitanika (45 posto) je izjavila da će ove godine kupovati poklone za Dan zaljubljenih putem interneta, dok će istovremeno mnogi pokazati ljubav prema lokalnom, jer svaki drugi ispitanik planira kupiti buket i poklone kod lokalnih prodavaca.

Pandemija je možda spriječila ljude da viđaju najmilije uživo, ali nije spriječila ljude da pronađu ljubav. Svaki peti ispitanik (19 posto) je započeo vezu na internetu u proteklih godinu dana, a 19 posto je imalo Zoom ili video sastanak. Gotovo svaki treći (30 posto) uživao je u socijalno distanciranoj  šetnji u vidu sastanka, a 21 posto ispitanika se prijavilo na internetske stranice i aplikacije za upoznavanje u proteklih godinu dana.

Također, izvještaj pokazuje kako su stavovi o vezama evoluirali tokom protekle godine i kako Valentinovo 2021. može biti najznačajnije do sada, sa 45 posto romantičara širom svijeta koji će se dodatno potruditi za Dan zaljubljenih ove godine, a 46 posto ih je kreativnije u svojim planovima.

“Mastercard Love Index već gotovo cijelu deceniju pruža uvide u globalne trendove kada je riječ o kupovini i potrošnji tokom najromantičnijeg dana u godini. Naravno, ova godina je bila drugačija od bilo koje druge, ali kako se evropski potrošači okreću online kupovini i lokalnim trgovcima kada kupuju poklone i pretplate za iskustva kod kuće, vidimo da je potrošnja u susret Dana zaljubljenih na historijskom vrhuncu. To je nesumnjivo bio katalizator rasta e-trgovine i posljedično, u mogućnosti smo da brzo pomognemo da što više ljudi prihvati digitalizaciju, pružajući im sigurno, bezbjedno i praktično iskustvo kupovine putem interneta“, izjavila je Jelena Ristić, direktorica za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine u kompaniji Mastercard.

Deset najromantičnijih iskustava za Valentinovo 2021: 

  1. Obrok pripremljen kod kuće 49%
  2. Hrana za ponijeti 27%
  3. Šetnja parkom 21%
  4. Filmski maraton 20%
  5. Šetnja rodnim gradom 19%
  6. Kućni spa centar 13%
  7. Noć društvenih igara 12%
  8. Piknik u kući 11%
  9. Pop-up piknik u prirodi 6%
  10. Virtuelni sastanak (Zoom, Facetime itd.) 5%
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here