Neočekivani skok poslovnog povjerenja u Njemačkoj na kraju turbulentne 2020

Stabilizirao se i indeks poslovnog ambijenta u uslužnom sektoru nakon oštrog pada u novembru, pokazao je izvještaj, unatoč tomu što kompanije poput turističkih agencija osjećaju najteže posljedice krize izazvane koronavirusom. Njemačka je sredinom mjeseca uvela novi krug strogih zdravstvenih mjera kako bi zauzdala ponovni skok broja novozaraženih koronavirusom, podsjeća dpa.

22
Njemačka ekonomija završava turbulentnu 2020. godinu nečekivanim skokom poslovnog povjerenja, uz naznake otpornosti ključnog sektora industrije u koronakrizi, pokazao je u petak izvještaj njemačkog instituta Ifo.
Indeks poslovnog oambijenta Ifo instituta za ekonomska istraživanja u decembru je porastao na 92,1 bod, s revidirane vrijednosti u novembru od 90,9 bodova. Skokom indeksa u decembru zaustavljeno je pogoršanje ambijentau prethodna dva mjeseca, kada je poslovne čelnike zabrinuo novi val pandemije koronavirusa. Istraživanje je provedeno među 9.000 direktora kompanija u Njemačkoj.

“Lockdown snažno pogađa pojedine sektore privrede. Međutim, njemačka ekonomija u cjelini pokazuje otpornos.”, rekao je predsjednik Ifoa Clemens Fuest, komentirajući rezultate najnovijeg istraživana.

Poboljšana je i ocjena aktuelnih uslova poslovanja, iskazana u rastu indeksa na 91,3 boda, najvišu razinu od marta. Poslovni čelnici u sektoru industrije poboljšali su ocjene aktuelnih uslova poslovanja i optimističniji su u prognozama za idućih šest mjeseci. Indeks koji mjeri ocjenu aktuelnih uslova za poslovanje u industriji dosegnuo je tako u decembru najvišu razinu od januara, kada je prvi val pandemije bio u punom jeku.

“Ojačao je i optimizam u pogledu idućih mjeseci”, napominju u Ifou. Poboljšanje se nazire i u maloprodajnom i veleprodajnom sektoru. U institutu pritom napominju da je većina direktora u maloprodaji ispunila anketu prije uvođenja novih strogih restrikcija, koje će vjerovatno snažno pogoditi blagdansku potrošnju, ključni izvor prihoda malotrgovaca.

Stabilizirao se i indeks poslovnog ambijenta u uslužnom sektoru nakon oštrog pada u novembru, pokazao je izvještaj, unatoč tomu što kompanije poput turističkih agencija osjećaju najteže posljedice krize izazvane koronavirusom. Njemačka je sredinom mjeseca uvela novi krug strogih zdravstvenih mjera kako bi zauzdala ponovni skok broja novozaraženih koronavirusom, podsjeća dpa.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here