Visok bonitetni rejting kompanija sinonim je za stabilnost poslovanja u vrijeme COVID-a

“Pouzdanost 2020” i ove godine priča priču o stabilnosti, natprosječnosti, etici, moralu, profesionalizmu i lojalnosti

12

Bonitet je skup pozitivnih vrijednosti poslovnog subjekta, njegova valjanost, unutarnja vrijednost, izvrsnost, platna sposobnost, solventnost u poslovanju.
Na domaćem, kao i na svjetskom tržištu potvrda bonitetne pouzdanosti kompanije važna je za svakog njenog postojećeg ali i potencijalnog, budućeg poslovnog partnera koji sa sigurnošću može da računa na to da kompanija sa kojom posluje ne bi terbala biti podložna finansijskim problemima u narednih najmanje godinu dana.
Projekt bonitetne pouzdanosti koji već tradicionalno realizuju LRC BIS i Poslovne novine zasnovan je isključivo na konkretnim rezultatima analize poslovanja privrednih subjekata koji su uokvireni u međunarodno priznate standarde i kriterije. “Pouzdanost 2020” i ove godine priča priču o stabilnosti, natprosječnosti, etici, moralu, profesionalizmu i lojalnosti. Kroz ovaj jedinstveni projekt Poslovne novine će tokom narednih mjeseci istaći kvalitetne kompanije, čiji uspjeh potvrđuje njihov dugogodišnji rad i napor ka boljem poslovnom okruženju.
U sveobuhvatnoj analizi koju je uradila bonitetna kuća LRC BIS obuhvaćeno je 34.516 kompanija koje su u roku predale svoje završne račune nadležnim agencijama iz Federacije BiH, Republike Srpske i po prvi put iz Brčko distrikta. Od tog broja njih 5.632 je bonitetno puzdano ili 16%, što tek jedan posto više u odnosu na godinu prije.
Najviše bonitetno pouzdanih dolazi iz FBiH i to 3.559, u RS ih je 1.865, a u Brčko distrktu 208 firmi.
Čak 93% bonitetno pouzdanih čine mala i srednja preduzeća. Odgovornost, kvalitet, natprosječnost, rječju pouzdanost odlika je najviše malih privrednih subjekata. Njih čak 4.315 nosioci su certifikata bonitetne pouzdanosti. Slijedi 925 onih koje spadaju u kategoriju srednjih firmi i zadovoljavaju stroge kriterije boniteta, dok 392 velike kompanije mogu da se pohvale izvrsnom bonitetnom ocjenom.
Poslovne novine u okviru projekta “Pouzdanost 2020” pokrenule su sveobuhvatnu kampanju u kojoj će preko svog portala, digitalnih kanala komunikacije i specijalnog printanog magazina narednih mjeseci prmovirati vrijednosti privrednih subjekata koji ulaze u zajednicu koja okuplja prepoznatljive i kvalitetne aktere na tržištu BiH.
Projekt će istaknuti važnost ovih kompanija za bh. ekonomiju, predstaviti njihove pozitivne prakse koje mogu poslužiti kao primjer, te prezentirati mogućnosti i potencijale poticaja njihovog daljeg rasta. Ovo je naročito važno u ovo vrijeme krize izazvane pandemijom korona virusa, kada se, bez obzira na tešku situaciju, najviše očekuje upravo od privrednika.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here