Potpisan ugovor za novu dionicu autoputa od Sarajeva prema Hercegovini, rok 20 mjeseci

JP Autoceste FBiH je u periodu kad su brojni ekonomski procesi u Federaciji BiH zaustavljeni nastavilo sa intezivnom izgradnjom Koridora 5C, poštujući sve preventivne mjere zaštite radnika i sigurnih uvjeta rada

64

U sjedištu JP Autoceste FBiH u Mostaru potpisan je ugovor o izgradnji još jedne dionice na koridoru 5C – izgradnji dionice Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – Ivan, LOT 1, Tarčin – ulaz u tunel Ivan.

Ugovor su potpisali Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH kao investitor i u ime konzorcija izvođača radova Euro-Asfalt d.o.o. i Granit AD Skopje, Hamed Ramić, direktor Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo (BiH) te Denis Lasić, ministar prometa i komunikacija FBiH u svojstvu svjedoka sa strane JP Autoceste FBiH i Almedin Husomanović u svojstvu svjedoka ispred konzorcija izvođača radova.

Vrijednost Ugovora za izgradnju poddionice Tarčin – ulaz u tunel Ivan je 77,9 miliona eura sa PDV-om, odnosno 66,58 miliona eura bez PDV-a, a sredstva su osigurana putem Europske investicijske banke (EIB) u visini od 50 miliona eura i bespovratnim sredstvima Europske unije u visini od 11,7 milijuna eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).

“Ovo je osmi ugovor koji smo potpisali nakon donošenja Zakona o akcizama i usvajanja Prostornog plana područja posebnih obilježja od značaja za Federaciju BiH – Autocesta na Koridoru 5C i predstavlja novih 45 kilometara autoceste na koridoru. Ova dionica je bitna jer spaja tunel Ivan koji je već u izgradnji, za koji je ugovor potpisan prošle godine s Euro – asfaltom, dok sada imamo konzorcij Euro – asfalta i Granita i mislim da ćemo u rokovima izgradnje tunela uspjeti izgraditi i ovu dionicu i asfaltirati tunel i ovih blizu pet kilometara istodobno”, izjavio je Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH.

Dužina Lot-a 1, Tarčin – ulaz u tunel Ivan, iznosi 4,9 km. Predviđeni rok izgradnje je 20 mjeseci. Početak ove poddionice je na kraju izrađenje dionice autoceste Lepenica – Tarčin, odmah poslije petlje Tarčin. U prvom dijelu predmetne autoceste, na mjestu uklapanja u prethodnu dionicu pa sve do početka mosta M1 – Raštelica 1, u dužini od 1200 m trasa je u dosta visokim nasipima i armiranoj zemlji.

Nakon ovog sektora trasa prelazi mostom Raštelica 1 na suprotnu padinu. Most prelazi preko magistralne ceste M17 i rijeke Kalašnice. Most ima 13 raspona i ukupne je dužine 518 m. Zbog ograničenog prostora predviđeno je odmaralište bez uslužnih objekata. Nakon lijevog odmorišta lociran je most M2 – Raštalica 2, koji premoštava magistralnu cestu i širu dolinu, tako da ovaj most ima 19 raspona i ukupnu dužinu 609 m. Desno odmorište zajedno sa uključnim i isključnim rampama locirano je na prostoru skoro od mosta M2 pa sve do ulaska u tunel Ivan.

Do kraja ove godine planirano je da JP Autoceste FBiH dodijeli još tri ugovora za izgradnju dionica Poprikuše – Nemila, tunel Kvanj – Buna i Nemila – Vranduk.

JP Autoceste FBiH je u periodu kad su brojni ekonomski procesi u Federaciji BiH zaustavljeni nastavilo sa intezivnom izgradnjom Koridora 5C, poštujući sve preventivne mjere zaštite radnika i sigurnih uvjeta rada. Tokom kriznog perioda izazvane pandemijom koronavirusa niti jedno od gradilišta nije prestajalo s aktivnostima, a trenutno na gradilištima na svim dionicama i brzoj cesti angažovano je oko 1.200 radnika

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here