Projekt “100 najvećih u BiH’’ pod sloganom “Moramo naprijed”

Preliminarna rangiranja svrstala su 763 firme u različite kategorije, po izvozu, prihodu i dobiti

65

Pod sloganom “Moramo naprijed’’, danas je najavljen 33. po redu projekt “100 najvećih u BiH’’, koji tradicionalno organiziraju Poslovne novine u suorganizaciji sa Vanjskotrgovinskom komorom (VTK) BiH i bonitetnom agencijom LRC Sarajevo. Na konferenciji za medije održanoj  u Sarajevu, svečano je potpisan i ugovor o generalnom pokroviteljstvu sa EuroExpress brzom poštom Banja Luka.

Emil Kučković, direktor Poslovnih novina i član Uprave LRC Group, istaknuo je važnost Projekta čiji je cilj, kako je rekao, promocija transparentnog poslovanja, analiza tržišta kroz prizmu najuspješnijih kompanija, isticanje privrednih potencijala i pomoć zemljama u okruženju da razumiju koja su to kretanja koja se događaju na našem tržištu.

“Značajno je i to što svake godine imamo i određeni broj firmi koje su se prvi put rangirale u nekoj od kategorija, a ove godine ih je više od 270.  Spomenuo bih da se posebna važnost Projekta ogleda u tome što smo u ovim teškim vremenima, kada se svjetska ekonomija bori sa posljedicama pandemije korona virusa, uspjeli povezati kompanije i objaviti na stotine uspješnih priča onih čije bi dobre prakse mogle poslužiti kao model poslovanja pod sloganom kampanje – Moramo naprijed”, kazao je on.

Jedna od uspješnih poslovnih priča je i ona iz kompanije Euroexpress brza pošta, koja je na tržištu prepoznata i kao društveno odgovorna, a tokom krize uspjela je sačuvati više od 700 radnih mjesta širom BiH, o čemu je više rekao generalni direktor Marinko Tomić.

“U svjetlu aktuelnih promjena izazvanih pandemijom COVID-19, prilikom koje je došlo do velikih oscilacija u poslovanju, naša kompanija je ovu situaciju dočekala spremno i odgovorno. Vodili smo se potrebama korisnika i zahtjevima kriznih štabova, prevashodno ulažući znatne napore u zaštitu zdravlja zaposlenih i stvorili smo uslove za bezbjedno obavljanje poslovnih procesa u svim gradovima i regijama države. Pravovremenim organizacionim procesima preduzeli smo sve potrebne mjere dezinfekcije pošiljki, službenih prostorija, vozila te sredstava za rad i tako obezbijedili zaštitu zdravlja zaposlenih i naših korisnika.

Fundamentalni značaj ovog pokroviteljstva i naša poruka je pouzdanost, kvalitet i sigurnost te, kao kompanija koja je lider u pružanju kurirskih usluga u regionu, podržavamo slogan ovogodišnje manifestacije ‘Moramo naprijed’, prepoznajući u njoj i naše poslovno opredjeljenje”, kazao je, između ostalog, Tomić.

Ahmet Egrlić, dopredsjednik VTK komore BiH, prezentirao je preliminarne ukupne rezultate poslovanja kompanija koje su se našle na rang-listama ove godine.

“Preliminarna rangiranja svrstala su 763 firme u različite kategorije, po izvozu, prihodu i dobiti, na ljestvice 100 najvećih u BiH. Sve zajedno izvezle su u prošloj godini 5,65 milijardi KM, prihodovale 30,68 milijardi KM, ali i ostvarile značajnu dobit u iznosu od 1,98 milijardi KM. U protekloj godini ove kompanije zapošljavale su više od 137 hiljada radnika.

Najviše rangiranih kompanija dolazi iz Kantona Sarajevo (181) i Banjalučke regije (162), a slijede Tuzlanski kanton (74), Zeničko-dobojski kanton (47) i Srednjobosanski kanton (46)”, precizirao je Egrlić.

Važnost Projekta je u relevantnim podacima koje na osnovu zvaničnih rezultata poslovanja obrađuju analitičari LRC-a, o čemu je na konferenciji govorila direktorica te bonitene agencije Jadranka Kuljanin.

“Ove godine prvi put imamo podatke kompanija koje posluju na području Brčko distrikta, čime smo konačno objedinili ekonomsku sliku BiH. O pouzdanosti podataka i analiza koje plasiramo govori i činjenica da 95 posto bankarskog sektora koristi LRC BIS platformu za pristup podacima. Novost je i da smo jedini u BiH kreirali novu platformu koja pruža dodatne opcije pretrage podataka. Sa agencijom Inkasso, koja se bavi profesionalnim upravljanjem potraživanjima, i Poslovnim novinama,  formirali smo grupaciju pod nazivom LRC Group te nastupili van granica BiH. Takođe, LRC je odmah na početku pandemije besplatno na raspolaganje stavio sve naše servise kroz kampanju ‘Zadržimo smirenost, upravljajmo rizikom’. Na taj način jasno smo privrednicima poručili da se na nas mogu osloniti i u najtežim vremenima, a kroz našu novu platformu dodatno smo podigli kvalitet usluga i servisa“, izjavila je Kuljanin.

I ove godine projekt čini višemjesečna kampanja promocije uspješnog dijela privrede BiH, regionalna online panel konferencija, štampanje i promocija specijalnog izdanja Poslovnih novina u kojem će se rangirati najbolje kompanije prema završnim računima iz protekle godine, kao i završna svečanost dodjele priznanja za prvoplasirane kompanije u više kategorija. Alena Ahmetspahić-Fočo, direktorica Projekta, najavila je da će u sklopu kampanje i u štampanoj publikaciji biti onjavljen specijalni prilog pod nazivom “Gradovi/općine/opštine i biznis” u kojem će se analizirati i rangirati privredni potencijali lokalnih zajednica, a neke od njih se i posebno predstaviti.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here