FARMA II projekt pokreće kampanju “Hrana gurmana”

Kampanja "Hrana gurmana" podržat će 120 malih biznisa u Bosni i Hercegovini, te promovisati njihovu visokokvalitetnu hranu i poljoprivredne proizvode

65

Sweden/USAID FARMA II projekt pokrenuo je danas kampanju pod nazivom “Hrana gurmana”, koja će tokom sljedeća tri mjeseca promovisati visokokvalitetne prehrambene proizvode iz cijele BiH, dok će prirodna kozmetika biti promovisana pod srodnim sloganom.

“Kriza uzrokovana koronavirusom i višemjesečni prekid rada HoReCa sektora doveli su do velikog smanjenja prodaje i potrošnje delikatesnih i gurmanskih proizvoda koje proizvode mali biznisi. Male delikatesne trgovine također su zabilježile ozbiljan pad prometa.

Prema Redovnom ekonomskom izvještaju Svjetske banke o zapadnom Balkanu iz proljeća 2020. godine, 72 posto mikropreduzeća i 66 posto malih preduzeća na Balkanu izjavilo je da je uticaj krize na njihovo poslovanje bio izrazito negativan.

Kampanja će stoga promovisati 120 malih biznisa, uključujući 100 poljoprivrednih proizvođača, 10 delikatesnih trgovina i 10 restorana koji koriste domaće proizvode u svojoj kuhinji. Ovo će pomoći malim biznisima u BiH da se nose s posljedicama pandemije COVID-19 i prošire svoju bazu kupaca.

Nedavna anketa, koju je Valicon proveo tokom pandemije, pokazala je da čak 85 posto potrošača u BiH smatra da treba kupovati domaće proizvode, 72 posto ih je navelo da već kupuju više domaćih proizvoda, dok je 50 posto izrazilo spremnost platiti više za domaći proizvod.

Kampanjom “Hrana gurmana”, Sweden/USAID FARMA II projekt želi skrenuti pažnju potrošača u BiH na neke od najboljih domaćih proizvođača i njihove proizvode. Cilj je povezati ljubitelje ukusne i zdrave hrane s najboljim proizvodima koje BiH može ponuditi, te trgovinama i restoranima koji ih nude.

Kampanja će se promovisati na društvenim mrežama i web stranici Sweden/USAID FARMA II projekta www.farmabih.ba. Kampanja će pričati priče o kvalitetnim proizvodima, njihovom okusu i idejama, mjestima i ljudima koji su doveli do njihovog nastanka”, saopćeno je iz FARMA II projekta.

U narednih nekoliko dana FARMA II projekt objavit će javni poziv u kojem će pozvati sve bh. proizvođače koji ispunjavaju uslove da se pridruže kampanji. Poziv će biti objavljen na kanalima društvenih medija kampanje i web stranici Sweden/USAID FARMA II projekta.

Kampanja će koristiti sljedeće društvene medije:

Facebook: https://www.facebook.com/HranaGurmana/

Instagram: https://www.instagram.com/hranagurmana/

Twitter: https://twitter.com/HranaGurmana

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCjcP91xawoVagJ08NKSsdJw/featured

LinkedIn: https://www.linkedin.com/showcase/hrana-gurmana/

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here