Turistička zajednica Bihaća pokrenula promotivnu kampanju “pUNA života“

Promotivni projekat usmjeren je na predstavljanje turističkih atributa koje Bihać nudi svojim gostima

78

Turistička zajednica Grada Bihaća predstavila je promotivni projekat pod nazivom “pUNA života“, usmjeren na predstavljanje turističkih atributa koje Bihać nudi svojim gostima, poput prekrasne prirode, bogate ponude rekreativnih, avanturističkih i adrenalinskih, ali i relaksirajućih aktivnosti na otvorenom, kao i ponude kulturnih, tradicionalnih i urbanih ljetnih sadržaja u samom gradu, uključenih u program kalendarskog Bihaćkog ljeta.

-“pUNA života“ je kampanja koja je trenutno namijenjena prvenstveno domaćem tržištu, a kojom se želi podsjetiti potencijalne goste na atraktivne domaće destinacije i mogućnost da opet putujemo i otkrivamo neistražene predjele s naglaskom na vlastitu zemlju – prvenstveno grad Bihać.

Prednost destinacije Bihać upravo i jeste ta što smo i prije pojave pandemije bili destinacija kvalitetnog, a ne masovnog turizma gdje se svakom gostu poklanja posebna pažnja, nudi osjećaj sigurnosti, privatnosti i brige. Dodamo li na to čist zrak, nezagađenu prirodu i aktivnosti u manjim grupama ljudi koje se baziraju upravo na prirodi, onda to danas moramo još jasnije ponuditi svim potencijalnim posjetiteljima.

Mnoge vikendice za odmor, turistička naselja, seoska domaćinstva, hoteli manjeg kapaciteta, kampovi uz ponudu Nacionalnog parka Una su okosnica turističke ponude grada Bihaća i ove godine imaju veliku priliku, jer će se sigurno tražiti mjesta s manje ljudi, mjesta gdje imate potpuni mir i privatnost što našoj destinaciji daje prednost i odgovara uvjetima koji su trenutno traženi na tržištu. – kaže Armin Amidžić. direktor Turističke zajednice Grada Bihaća.

Koncept “pUNA života” razvila je Turistička zajednica Grada Bihaća, u saradni s Adnanom Suljkanovićem, akademskim grafičkim dizajnerom, dok je za produkciju zadužen studio LegeArtis iz Bihaća.

Koncept pet promotivnih dvojezičnih videa kojim se destinacija želi promovirati u vremenskom razmaku od pet mjeseci zaokružit će turističku ponudu grada Bihaća i motivirati ljude da posjete Bihać i njegovu okolinu.

Druga faza komunikacije bit će prema regionalnim, ali i stranim tržištima, koja će uslijediti u postsezoni, kada kreću pripreme za turističku sezonu 2021. od koje se očekuje postepen oporavak turističkog tržišta i zato će biti potrebni dodatni napori Turističke zajednice da pruži potrebnu podršku oporavku.

U promotivnu kampanju uključeni su i članovi turističkog klastera Unasana koji ostaju pozitivni i ne žele odustati od namjere da zajedničkim radom i koordiniranim djelovanjem predstave i promoviraju destinaciju te ponude najvrijednije i najbolje što Bihać ima za ponuditi.

“Pozivamo sve Bosance i Hercegovce da ove godine za odabir mjesta svog odmora razmotre Bihać jer će im sigurno pružiti novo iskustvo i nezaboravne i sigurne trenutke na Uni“, poručuju iz Turističke zajednice Grada Bihaća.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here