Maza najbolji slatki namaz na svijetu

Na osnovu rezultata analize Međunarodnog instituta za okus, Maza je u kategoriji slatkih namaza osvojila nagradu Superior Taste s tri zvijezde

149

Žiri sastavljen od stručnjaka za okuse, članova najprestižnijih svjetskih udruženja kuhara i someliera, u Briselu je testirao i certificirao 1.510 proizvoda različitih kategorija iz svih država svijeta. Među testiranim proizvodima našao se i lješnjak namaz Maza. Na osnovu rezultata analize Međunarodnog instituta za okus, Maza je u kategoriji slatkih namaza osvojila nagradu Superior Taste s tri zvijezde.

“Ovo je jedno od najvećih priznanja za kompaniju AC Food, ali i za cijelu domaću privredu. Smatram da naši potrošači i konzumenti Maze mogu biti ponosni da je jedan domaći proizvod dobio izuzetno visoke ocjene najboljih kuhara svijeta. Korištenjem sirovina vrhunske kvalitete dobili smo i kvalitetan proizvod kojim smo se predstavili prestižnom žiriju. Trudili smo se da opravdamo kvalitet Maze i u tome smo, dobijanjem ove nagrade, uspjeli“ – istaknuo je Aldin Islamović, direktor kompanije AC Food.

Koliko je značajno ovo priznanje za jedan domaći brend govori i činjenica da žiri sačinjava više od 200 neovisnih stručnjaka iz više od 20 zemalja svijeta i da su pomno birani na osnovu njihovog iskustva u testiranju proizvoda. Članovi žirija uključuju mnoge someilere i šefove kuhinja iz restorana sa Michelinovim zvijezdama poput El Bullija (Španija) ili Le Jules Vernesa (Francuska).

“Nakon što smo prošle godine za Mazu na Sarajevo Business Forumu osvojili priznanje za inovaciju godine u BIH, priznanje Superior Taste Award sa tri zvjezdice najveća je ocjena i potvrda struke i najpoznatijih svjetskih kuhara i someliera za fantastični okus Maze u internacionalnoj konkurenciji”,  izjavio je Ethem Numić, direktor Direkcije za marketing i razvoj AS Holdinga.

Proizvodi su testirani “naslijepo“, što znači da kušači nisu znali imena niti porijeklo proizvoda. Svi su dobili kratki opis kategorije proizvoda, a  ocjenjivali su ga prema organoleptičkoj kvaliteti, slijedeći pristup temeljen na pet međunarodnih kriterija hedonističke senzorne analize (AFNOR XP V09A standardi) – prvi dojam, izgled, miris, okus te tekstura (za hranu) ili konačno osjećanje (za pića).

 

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here