Rekorde u online kupovini bilježe osnovne namirnice i iskustva

Istraživanje je pokazalo da je život u karantinu donio porast konzumiranja virtuelnih iskustava za 30 posto i to odfilma do fitnesa. Tako, recimo, jedna od četiri osobe vrši online donacije u dobrotvorne svrhe, najpopularniji proizvodi za ovu vrstu kupovine jesu mašinice za kosu, tegovi i knjige, dok je 65 posto ljudi abrinuto zbog online prevara -

21

Online kupovina je nadmašila sve druge oblike potrošnje u proteklom mjesecu. Više od polovine evropskih kupaca (57%) izjavilo je da više nego ikada kupuju online, a primjetan je i rekordan broj prijava na virtuelna, online iskustva kao što su kućni fitnes, prijavljivanje na online stranice za filmove, TV i online učenje u karantinu.

Istaživanje kompanije Mastercard iz maja 2020. godine, a koje je sprovedeno na 15 tržišta i na uzorku od 12.500 osoba, otkrilo je da svaki treći Evropljanin (30 posto) troši više novaca na online virtuelna iskustva, dvije od tri osobe (58 posto) gledaju TV ili filmove preko online pretplata na stranicama, više od četvrtine (26 posto) prisustvuje virtuelnim vježbama, dok 24 posto virtuelno obilazi muzeje i druge sadržaje. Istraživanje je obavila nezavisna istraživačka agencija Fly research koja je na više od 15 tržišta sprovela online anketu u periodu 4-11.5.2020. godine. Učesnici su bili muškarci i žene različitih godina, stariji od 18 godina.

Prema istraživanju, trenutni način života nas je učinio i velikodušnijima, jer više od četvrtine ispitanika (28 posto) je izvršilo online donaciju proteklog mjeseca, a 14 posto je po prvi put izvršilo donaciju u poređenju sa rezultatima od prošle godine.

Građani širom Evrope koriste dodatno vrijeme u karantinu kao priliku da online nauče neke nove vještine. Dvije od pet osoba (37 posto) koriste online bankarstvo, više od četvrtine (28 posto) nabavlja svoje lijekove online, dok trećina (31 posto) uči kuhati uz pomoć online tutorijala.
Svaka deseta osoba (10 posto) uči da programira, sedam posto uči svirati muzički instrument online, a 14 posto prati online instrukcije za šišanje kose!

Pored povećanja od 36 posto u online kupovini osnovnih životnih namirnica, još neki od najpopularnijih trendova su i porast online kupovine knjiga (32 posto), mašinica za kosu (19 posto) i opreme za vježbanje kao što su tegovi i podloge za vežbanje. (13 posto).
Istraživanje je također otkrilo da online kupovne navike oslikavaju ponašanja u stvarnom životu, pa četiri od pet korisnika (81 posto) su tipični detaljisti koji satima pretražuju različite stranice kako bi našli najbolju ponudu, dvije od tri osobe (66 posto) su “razgledači” koji kažu da redovno prave liste želja proizvoda, ali ih rijetko kada i kupuju. Polovina novih online kupaca (51 posto) kaže da je ostala lojalna standardnom načinu kupovine.

Skoro svi (87 posto) vode računa o tome šta kupuju online, dok 65 posto brine da ne postane žrtva online prevara. U pokušaju da održi bezbjednost online kupovine, četiri od pet Evropljana (81 posto) teži da kupuje od poznatih trgovaca, 80 posto provjerava recenzije i sajt sa koga kupuju, a trećina (31 posto) konktaktira novog ili nepoznatog trgovca prije nego što izvrši kupovinu.

Mark Barnett, predsjednik Mastercard tržišta za Evropu izjavio je: “Svi se prilagođavamo novom načinu života i razumljivo je da više kupujemo online, ali ne radi se samo o osnovnim životnim namirnicama, već i virtuelnim iskustvima, od filmova do fitnesa. Teška vremena mogu izvući najbolje iz nas i možemo pronaći utjehu i zadovoljstvo u porastu online donacija i ogromnom broju osoba koje uče da online obavljaju svakodnevne aktivnosti. Sada je više nego ikada ljudima potrebano pristup digitalnoj ekonomiji i svi mi u kompaniji Mastercard neprekidno radimo na tome da online iskustvo kupovine učinimo jednostavnijim, sigurnim i besprijekornim u smislu korisničkog iskustva za svakoga, bez obzira da li kupuje osnovne namirnice ili virtuelna iskustava.”

10 najpopularnijih virtuelnih iskustava tokom izolacije:
1. 75 posto redovno obavlja video pozive sa porodicom, prijateljima i radnim kolegama
2. 58 posto se pretplatilo na online TV/ streaming stranice poput Netflix-a ili Amazon Prime Video
3. 36 posto gleda online komedije ili stand-up komedije
4. 32 posto posjećuje online svirke
5. 31 posto igra online video igrice
6. 30  posto pohađa časove kuhanja ili pretražuje online recepte
7. 26  posto pohađa virtuelne fitnes časove
8. 24 posto online obilazi muzeje i druga zanimljiva mjesta
9. 22 posto online uči novi jezik
10. 20 posto igra online kvizove sa prijateljima

10 NAJPOPULARNIJIH PROZVODA U IZOLACIJI:
1. Knjige (32 posto )
2. Kuhinjski pribor (22 posto)
3. Farbe za kose (19 posto )
4. Društvene igre (18 posto)
5. Puzle (17 posto )
6. Mašinice za kosu (15 posto )
7. Kompjuteri/ kompjuterska oprema (13 posto )
8. Jastuci (13 posto )
9. Tegovi / Fitnes oprema (13 posto)
10. Umjetnost i hobi (12 posto)

Mastercard savjeti za sigurnu online kupovinu:
• Izaberite sigurne stranice: Plaćajte online samo putem sigurnih stranica. Sigurne stranice počinju sa ‘https’ i imaju prikazan simbol zaključanog lokota u pretraživaču
• Čuvajte svoje bankovne podatke: Nikada ne dijelite svoje bankovne podatke ili detalje kredite kartice putem e-maila, SMS poruka, društvenih mreža ili u nepoznatim telefonskim pozivima
• Redovno ažurirajte svoje sigurnosne postavke: Obavezno ažurirajte bezbjedonosnu zaštitu na svakom uređaju na kome planirate da izvršite online kupovinu, bilo da je u pitanju telefon, laptop ili tablet
• Vjerujte svom instinktu: Ako vidite online ponudu koja je suviše dobra da bi bila istinita, vjerovatno je tako. Uvijek istražite ako niste sigurni

O Mastercard-u
Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je globalna tehnološka kompanija u oblasti platne industrije. Mi upravljamo najbržom mrežom plaćanja u svijetu, povezujući potrošače, finansijske institucije, trgovce, vlade i preduzeća u više od 210 zemalja i teritorija. Mastercard proizvodi i rješenja svakome čine lakše, sigurnije i efikasnije svakodnevne trgovačke aktivnosti poput kupovine, putovanja, vođenja poslovanja, upravljanja finansijama. Pratite nas na Twiteru @MastercardNews, pridružite se diskusiji na Beyond the Transaction Blog i subscribe za najnovije vijesti na Engagement Bureau.

Neprocjenjivo digitalno iskustvo:
Mastercard kreira jedinstvena i nezaboravna iskustva po kojima je poznat u fizičkom svijetu i prikazuje ih online kroz Neprocjenjiva Digitalna Iskustva. Ovakav vid događaja povezuje međusobno ljude širom svijeta i njihove strasti na lokalnom i globalnom nivou. Primjeri iz Evrope su:

  1. Kulinarstvo Španija Virtuelno kuhanje sa dobitnikom 4 Michelin zvjedice, kuharom Angel Leon-om.
    Naučite da kuhate jela iz Aponiente-a, koje potpisuje svjetski priznati kuhar. Uživo 21.5.
    Umjetnost i kultura Španija
    Globalno dostupno Thyssen Bornemisza muzej
    Tri privatna videa samo za Mastercard klijente i njihovu djecu u kojima pripovjedač Margalida Alberti će ispričati tri priče za djecu na osnovu djela iz Thyssen muzeja. Manje poznate porodične priče koje će inspirisati djecu pričom o vrijednostima poput empatije, radoznalosti i mašte.
    Uživo 14.5. 2020.

2. Muzika Turske

Uživajte u jazz muzici od kuće u ekskluzivnoj radio emisiji koju uređuju direktori Istanbul Jazz Festivala Uživo 20.5.2020.
3. Sport Italija

Neprocjenjivo iznenađenje sa četiri fudbalske legende Intera (igrači ili bivši igrači) 18-22.5.2020. ili 25-29. 5. 2020.
(Datum će biti naknadno potvrđen)

Napomena za urednike
Istraživanje je obavila nezavisna istraživačka agencija Fly research koja je na više od 15 tržišta sprovela online anketu u periodu 4-11.5.2020. godine. Učesnici su bili muškarci i žene različitih godina, stariji od 18 godina.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here