MARKETING MENADŽMENT
Od početka do kraja, Marketing Menadžment je apsolutna Biblija marketinga, jer čitatelja navodi na dublje razumijevanje toga kako marketing zapravo treba da funkcioniše. Pisana je jasnim i konciznim stilom, uz brojne primjere iz stvarnog poslovnog svijeta i života kojima se plastično dočaravaju strategije marketinga, koje su razne kompanije uspješno ili neuspješno primijenile u nekom trenutku svog razvoja. Uz to, osvrće se i na najnovije trendove viralnog marketinga i primjenu društvenih mreža u promoviranju proizvoda, usluga i brendova.
UPRAVLJANJE BANKAMA I FINANSIJSKE USLUGE
Knjiga Upravljanje bankama i finansijske usluge daje analizu širokog spektra finansijskih usluga i institucija, bilo da su one među divovima ili među manjim pružateljima. Oblikovan je tako da pomogne svim nivoima čitatelja, od studenata ili iskusnog menadžera tj. bankara razviti i usavršiti upravljačke vještine te da se suoče sa zamršenim problemima poput rizika, regulacije, tehnologije i konkurencije, koje bankari i menadžeri drugih finansijskih usluga vide kao svoje najveće sadašnje i buduće izazove
UPRAVLJAČKO RAČUNOVODSTVO I RAČUNOVODSTVO TROŠKOVA
Ova vrhunska knjiga međunarodnog fokusa, pokriva bitna i savremena pitanja unutar upravljačkog računovodstva i računovodstva troškova. Pozivajući se na najnovija istraživanja i razmatranja, autori opisuju tehničke i teoretske koncepte širokom upotrebom primjera iz stvarnog svijeta i analizom pojedinih slučajeva. Knjiga sadrži opširni novi materijal o korporativnoj strategiji, ocjeni rezultata, korporativnom upravljanju i mrežnoj ekonomiji, mnoge novi jedinstvene primjere upravljačkog računovodstva iz stvarnog svijeta te jedinstvene dubinske analize slučajeva iz Evrope i Harvard Business School-a.
Preporuka za odmor
KAKTUS
ZVONA STAROG TOKIJA