Prvi put javno, predstavnici vodećih bh. trgovaca o statusu FMCG tržišta i opstanku tradicionalne trgovine

Primarni fokus 6. Sarajevo FMCG Summit-a bit će na bh. trgovcima i ključnim promjenama koje će znatno uticati na njihov razvoj.

85

U četvrtak, 5. marta, u Kongresnom centru hotela Hills u Sarajevu, održati će se šesta po redu i najveća konferencija o robi široke potrošnje u BiH.

Primarni fokus bit će na bh. trgovcima i ključnim promjenama koje će znatno uticati na njihov razvoj.

Prvi put, o statusu i opstanku tradicionalne trgovine javno će govoriti i predstavnici TOP trgovačkih lanaca u BiH – Edin Ibrahimović – Izvršni direktor za biznis operacije (Bingo), Damir Šlosel – Direktor (dm drogerie markt BiH), Nihad Imširović – Direktor (Konzum BiH) i Ahmet Koštreba -Direktor (Mercator BH).U ovom panelu, saznat će se i odgovor na jedno od ključnih pitanja, a to je: Kako predvidjeti i zadovoljiti potrebe sve zahtjevnijeg bh. tržišta i prilagoditi se vremenu koje nam dolazi.

Prethodnih godina govorilo se najviše o promjenama koje su se događale na menadžerskoj razini, no vrijeme koje je pred nama trgovci će koristiti za prilagođavanje usluga koje će ujedno biti i ključno za njihov dalji uspjeh.

Talas inovacija u mini-marketima koji preplavljuje svjetsko tržište, postupeno će stići u Evropu, ali hard diskonti (Aldi, Lidl, Biedronka) počet će da dominiraju ovim prostorom i učinit će ga istinski evropskim. To znači da će, u praktičnom smislu, trgovina na uglu obavljati dvije funkcije. Kao prvo, potrošači će imati bolji pristup zdravoj svježoj hrani po razumnijim cijenama, što će dovesti do zamućenja kanala s kafeterijama. Kao drugo, trgovine će imati više usluga nego ikad prije, uključujući prikupljanje, otpremu i skladištenje stvari.

Jesu li bh. trgovci spremni na svjetske trendove, kako se prilagođavaju sve zahtjevnijim potrošačima, kako predvidjeti i zadovoljiti njihove potrbe, saznat ćemo 5. marta, na cjelodnevnoj FMCG konferenciji, koja se već 6. godina uspješno realizira u BiH i regionu.

O Panelistima:

Edin Ibrahimović, izvršni direktor za biznis operacije Bingo d.o.o. Tuzla

Od 2003. godine pa do danas, Edin Ibrahimović stekao je veliko iskustvo u trgovačkom sektoru.

Četiri godine, od 2003. do 2007. godine, bio je direktor prodaje i marketinga u Intermarche grupaciji za područje BiH (Interex BiH).

Nakon toga, od 2007. do 2011. godine prelazi u Mesnu industriju Kras Slovenija, kao direktor za bh. tržište.

Već 2011. ponovo se vraća u retail sektor i postaje član Uprave Mercatora u BiH. Na toj funkciji biva sve do 2014. godine, kada prelazi u Bingo.

Danas, nakon više od pet godina u Bingu, kao izvršni direktor za biznis operacije, dao je veliki doprinos razvoju i pozicioniranju Binga na tržištu u retail sektoru.

Ahmet Koštreba, Direktor društva Mercator BH

Ahmet Koštreba je direktor društva Mercator BH od 2015. godine, te  danas, sa 1.200 zaposlenih, razvija najveću udobnost kupovine u Bosni i Hercegovini, ulaže u vrijednost za novac i kvalitet za kupce. Zajedno sa svojim zaposlenima, gosp. Koštreba doprinosi razvoju društvenog okruženja i čuva dugoročnu vezu sa dobavljačima i njihovim robnim markama, te omogućava lokalni i regionalni razvoj.U Mercator BH Ahmet Koštreba dolazi 2005. godine na poziciju stručnog saradnika u Sektor investicija i održavanja gdje primjenjuje bogato iskustvo stečeno tokom osmogodišnjeg rada u Njemačkoj. Nakon četiri godine imenovan je za direktora Sektora razvoja i tehnološkog projektovanja na nivou društva Mercator BH i područja Jugoistočne Evrope (BiH, Srbiji, Bugarskoj, Crnoj Gori, Hrvatska i Albanija).Za direktora Društva Mercator BH, Ahmet Koštreba je imenovan 2015. godine kada se Meractor kao društvo bavilo upravljanjem nekretninama brenda Mercator, da bi početkom 2017. godine intenzivno sa timom počeo raditi na povratku Mercatora BH na tržište Bosne i Hercegovine, što i uspjevaju u septembru 2017. godine. Od tada pa do danas, Mercator BH bilježi konstantan rast prihoda, ali i maloprodajne mreže na tržištu Bosne i Hercegovine, što je prije svega rezultat stabilizacije i uspostavljanja partnerskih odnosa sa dobavljačima i uspješne implementacije najboljih praksi sa ostalih tržišta Mercator grupe.

 

Nihad Imširović, Direktor Konzum BiH

U Konzum dolazi s pozicije direktora društva Klas d.d., Sarajevo na kojoj je zaposlen od 2016. godine. Riječ je o menadžeru koji već bio zaposlen u Agrokorovim kompanijama u Bosni i Hercegovini. Od 2012. do 2016. godine bio je direktor Zvijezde d.o.o. Sarajevo, a od 2007. do 2012. godine bio je na poziciji direktora sektora veleprodaje i logistike u Konzumu d.o.o. Sarajevo. Prije toga je menadžerske poslove obavljao i u Sarajevskoj pivari d.d. Sarajevo, gdje je bio izvršni direktor prodaje.

Nihad Imširović je završio Ekonomski fakultet Sarajevo, Univerzitet Sarajevo smjer Međunarodni i unutrašnji marketing.

Damir Šlosel, direktor dm drogerija u BiH

Sa svojim timom iza sebe ima godine uspješnih poslovnih rezultata, noviteta u prodajnoj strategiji, humanitarnih akcija, a zahvaljujući njihovom ulaganju u zaposleni kadar, BiH je dobila prve obučene drogeriste.

Zadovoljstvo zaposlenika potvrdili su rezultati internog istraživanja koje je u dm koncernu provedeno 2016. godine. Ti rezultati su pokazali da 94% zaposlenika dm drogerie markt smatra veoma dobrim poslodavcem, te bi dm kao poslodavca preporučili i drugima.

 

Više o Summitu, programu i informacijama za prijave na: www.fmcg-summit.ba

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here