Bezglutenska hrana iz Bosne osvaja kupce

Ova kompanija je zbog toga prepoznata kroz grant program USAID Projekta „Diaspora Invest“.  

151
Bardo

Kompanija „Te Ora“, koja stoji iza brenda „Bardo“, primjer je pozitivnih rezultata investicije dijaspore u prehrambenu industriju, s obziromna na to da takva vrsta ulaganja donosi inovacije na domaćem tržištu, ali i prilike za povezivanje i izlazak na međunarodno tržište. Ova kompanija je zbog toga prepoznata kroz grant program USAID Projekta „Diaspora Invest“.

Lilijan Sulejmanović, poduzetnica porijeklom iz Bosne i Hercegovine, sa londonskom adresom, prije dvije godine je odlučila pokrenuti proizvodnju zdrave hrane u domovini. Njena priča je probudila veliki interes javnosti, a od tada do danas njen brend „Bardo“ postaje sve prepoznatljiviji na domaćem i međunarodnom tržištu.

Prodaja proizvoda

“Naredna tri dana smo na Sarajevo Holiday Marketu gdje predstavljamo svoje proizvode u saradnji sa Sweden/USAID FARMA II projektom, te svakako pozivam sve zainteresirane da dođu i probaju naše proizvode. Također, možete nas pronaći u prodavnicama zdrave hrane, ali i svim većim standardnim marketima i trafikama. Pronalazimo lokalne partnere i širimo svoju mrežu”, kazala je Sulejmanović.

Dodala je da su svi njihovi proizvodi bez glutena, mlijeka, soje, vještačkih dodataka i aditiva. Energetske pločice, napravljene od suhog voća, sjemenki, orašastih plodova i tamne čokolade, već su proizvod koji nutricionisti preporučuju u planu ishrane djece.

Veganska ishrana

Nedavno su predstavili i Bardo energetske okruglice također na bazi prirodnog voća i orašastih plodova, sa datulama, brusnicom, marelicom i smokvama. Sa inovativnim receptima za Bardo proteinske okruglice, kako je navela Sulejmanović, postigli su i visoki proteinski sadržaj koji odgovara i veganskoj ishrani što je prilično rijetko i na širem evropskom tržištu, saopćeno je iz programa USAID Diaspora Invest Activity.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here