IV VAL KAMPANJE MOJI BRENDOVI, NAŠE VRIJEDNOSTI “MOJE BRENDOVE POTRAŽI, ZA TOYOTU U GARAŽI”

Mercator nagrađuje vjernost svojih kupaca, i zato svoje omiljene brendove potražite na policama Mercatora

80
Mercator

Četvrti val Mercatorove kampanje „Moji brendovi, naše vrijednosti“ započeo je danas sa željom da dodatno promovišemo  i ujedinimo kako domaće proizvođače tako i regionalne. Na policama Mercatora će od danas, uz već dobro poznate domaće brendove, krasiti i novi sa oznakom „Moji brendovi“, a to su: SKY Cola, Vesh Violeta, Klas Zlatni puder, Jaffa cakes, Banini Noblice, Sarajevsko Premium pivo, Choco Holic, Meggle mlijeko, Ledo, Mikado i Samo Ti  Zvečevo, Vitinka Richard The Rooster, Stobi Vino, Lejla voda, Rubin Vinjak, Podravka, Brazil kafa, Eurocompany 99, Gea, Becutan, Zvijezda kečap i ulje, Kafa Zlatna džezva, Franck kafa, Pionir Medeno srce, Quickie kroasan, Afrodita, Pharmamed, Hrana i vino, Harmony, Fresh, Arke i  mnogi drugi.

Originalni okusi

„I u novom, četvrtom valu naše kampanje, nastavljamo odličnu saradnju sa domaćim i regionalnim proizvođačima i želimo da Mercator i dalje bude destinacija za kupovinu domaćih i stranih brendova. Nastavkom kampanje dodatno promovišemo Jaffa cakes neodoljivu kombinaciju biskvita, narandže i čokolade, brašno Zlatni puder koji je lider na bosanskohercegovačkom tržištu u kategoriji namjenskog brašna, Sarajevsko Premium pivo, naše vrhunsko pivo proizvedeno od pažljivo biranih sastojaka, Sky Cola osvježavajuće gazirano piće za sve i Sky Cola Zero originalni okus dobro poznate Sky Cole bez šećera i kalorija.  Osim toga, tu je i novi Violetin deterdžent – Vesh Power Gel (White Power Gel i Color Power Gel). White Power Gel je novitet koji otklanja i najtvrdokornije mrlje,  dok Color Power Gel predstavlja inovativnu formulu koja učinkovito odstranjuje mrlje, a pri tome čuva boju tkanine od blijeđenja.

Zaista smo ponosni što su dobavljači prepoznali vrijednost našeg projekta i u ovom valu, a naši kupci brendove.  Osim promocije brendova, Mercator je u četvrtom valu kampanje za sve svoje kupce pripremio i nagradnu igru pod nazivom „Moje brendove potraži, za novu Toyotu u garaži“ koja će trajati  do 18. decembra 2019. godine“ , izjavila  je Martina Jakešević ispred sektora Marketinga i PR-a.

Vjernost kupaca

U nagradnoj igri mogu učestvovati svi kupci koji ostvare minimalnu kupovinu u vrijednosti od 30 KM i više, u Mercator prodavnicama, i sa minimalno jednim artiklom koji je na polici i u katalogu označen oznakom „Moji brendovi“. Nagradni se sastoji od 10 pametnih telefona, 10 veš mašina, 10 frižidera i 10 televizora i glavne nagrade  automobila Toyota Corolla.

Mercator nagrađuje vjernost svojih kupaca, i zato svoje omiljene brendove potražite na policama Mercatora i nastavite sa nama stvarati nove uspomene uz naše vrijednosti.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here