Prodata jedna od najpoznatijih regionalnih kompanija

Ko je novi vlasnik slovenačke kompanije poznatoj po Top Shopu, Dormeu, Kosmodisku, Walkmaxxu, Delimanu?

154

Kralj Kosmodiska i jedan od najbogatijih Slovenaca, Sandi Češko, prodao je svoj udio u firmi Studio Moderna Holdings (SM).

On će se ubuduće, kako piše slovenački portal finance.si, “baviti samo krevetima i vazdušnim sjedištima”. Kupci Češkove polovine firme, kao i njena cijena, poslovna su tajna.

O promjeni vlasničke strukture u slovenačkoj kompaniji poznatoj po Top Shopu, Dormeu, Kosmodisku, Walkmaxxu, Delimanu i sličnim proizvodima šuškalo se još lani, a prije dvije godine Češko je sa svojom partnericom Livijom Dolanc izašao iz Upravnog odbora.

Kompletna vlasnička struktura kompanije nije javno dostupna, no Češkov udio bio je 55 posto, čija se vrijednost procjenjivala na otprilike 450 miliona eura.

Suvlasnici su, iako je nepoznato u kojem postotku, fondovi Insight Venture Partners, Templeton Emerging Markets, General Atlantic i JH Partners.

Prošle godine, se nagađalo i o prodaji SM-a najvećem južnokorejskom multimedijskom distributeru CJ ENM, no ta je kompanija odustala od akvizicije zbog, kako su prenijeli slovenski mediji, “uslova preuzimanja”.

SM je, inače, osnovan sada već davne 1992., a registrovan je u Holandiji i na Kipru te posluje u 20 zemalja.

Kako je sve počelo

Sve je počelo 1992. u maloj garaži u Zagorju, malom gradu u Sloveniji, kada je suosnivač Studio Moderne Sandi Češko počeo prodavati pomagalo za ublažavanje bolova u leđima pod nazivom Kosmodisk.Ovaj proizvod je promijenio živote hiljada ljudi koji su patili od bolova u leđima, s obzirom da je to bio jedini efikasni nefarmacetuski proizvod na tržištu. Poslije početnog uspjeha s Kosmodiskom, kompanija se počela razvijati, te je osnovala svoj drugi brend – Top Shop, kada je i prešla na strategiju višekanalne prodaje. Sa svojom prvom TV reklamom emitiranom u junu 1996. počela je nova era, kada se kompanija prebacuje na direktni marketing. Danas je Studio Moderna vodeća višekanalna e-trgovinska i potrošačka platforma u Centralnoj i Istočnoj Evropi (CEE), Rusiji i Kazahstanu. Ovo su njihovi poznati brendovi- Kosmodisk – od 1992, Top Shop – od 1996, Dormeo – od 2002, Delimano – od 2010 i Wellneo – od 2010.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here