Sberbank najsnažniji bankarski brend u svijetu prema Brand Financeu

Tokom prošle godine, indeks snage Sberbank brenda porastao je sa 90 na 93 poena, dok je vrijednost brenda porasla sa 11,6 milijardi dolara na 12,4 milijardi u 2018. godini

87
Sberbank najsnažniji bankarski brend u svijetu

Međunarodna agencija Brand Finance objavila je rangiranje vodećih brendova za 2018. godinu, pri čemu je bankarski brend Sberbank po prvi put prepoznat kao najsnažniji bankarski brend u svijetu. Isto kao i prošle godine, Sberbanka je ponovo prepoznata kao najjači i najvredniji brend u Rusiji i centralnoj i istočnoj Evropi. Tokom prošle godine, indeks snage Sberbank brenda porastao je sa 90 na 93 poena, dok je vrijednost brenda porasla sa 11,6 milijardi dolara na 12,4 milijardi u 2018. godini.

Visoko mišljenje

CEO i predsjednik Izvršnog odbora Sberbanke Herman Gref kaže:

“Po prvi put jedan ruski brend je vodeći u globalnom rejtingu Brand Financea. Činjenica da profesionalna zajednica ima tako visoko mišljenje o nama je zasluženi rezultat tima koji svakodnevno radi kako bi Sberbanka bila jedna od najboljih svjetskih tehnoloških kompanija. Mnoge inovacije i tehnologije su razvijene i implementirane u Sberbanci. Trenutno ih koriste banke i kompanije širom svijeta. Globalno liderstvo, također, pokazuje da smo izabrali ispravnu strategiju – strategiju fokusiranu na tehnološko liderstvo i razvijanje ekosistema proizvoda i usluga kako bismo klijentima osigurali cjelokupnu paletu finansijskih i nefinansijskih usluga za sve životne situacije.”

Inovativne usluge Sberbanke postavljaju trendove u različitim oblastima života: naprimjer, Sberbanka je prva uvela momentalne prenose novca korištenjem broja mobilnog telefona na ruskom tržištu. Sberbanka je danas lider na ruskom tržištu po pitanju iznosa P2P prenosa novca (slanja novca jedne osobe drugoj). U 2018. godini Sberbanka je zauzimala 6. mjesto među najvećim prihvatiocima kartica u svijetu i najveći je prihvatilac kartica u Rusiji (prema Nilson izvještaju) sa više od 1,7 miliona POS terminala i 15 miliona mjesečnih plaćanja javnog prevoza korištenjem bankarskih kartica putem mreže za prihvat kartica banke. Sberbanka je, također, lider po udjelu NFC plaćanja.

CEO Brand Financea David Haigh ističe:

“Visok nivo usredotočenosti Sberbanke ka klijentima i široka paleta finansijskih proizvoda stvaraju vrstu lojalnosti brendu koja rezultira dugoročnim odnosima s klijentima. Bez premca u Rusiji, Sberbanka aktivno komunicira sa klijentima, razvija proizvode i proširuje doseg svog ekosistema.”

Korištenje 19 faktora

Dobri poslovni rezultati doprinijeli su rastu vrijednosti Sberbank brenda, međutim, deprecijacija valute je imala negativan utjecaj na dolarski iznos vrijednosti brenda. Brand Finance računa vrijednost brenda korištenjem 19 faktora, poput ulaganja u brend, poznavanja, preferiranja, bodovanja zaposlenika, korporativne reputacije i tako dalje. Zajedno sa zaradom, snaga brenda je ključni faktor u određivanju vrijednosti brenda. Rangiranje Brand Financea je u skladu sa ISO 10688.

Detalji cjelokupnog izvještaja i metodologije su na linku.

 

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here